Purus med helt nytt konsept på VB Dagene 2018.

Nyhet   •   apr 05, 2018 07:00 CEST

- Nye verktøy for nye tider gir nye kunder

Purus Norge har i dag gleden av å annonsere helt nye verktøy for å presentere, informere og inspirere selgere og installatører viktigheten av kvalitetsmessige baderomssluk med moderne design.

Nye verktøy

Et helt nytt moderne butikk konsept lanseres og blir presentert først til VB medlemmene. Et display som på en langt bedre måte viser mulighetene og viktigheten av slukets plassering på baderommet og spesielt i dusjsonen.

Vårt butikk konsept viser ulike Purus Line og Purus Corner på en innbydende måte som vi mener vil inspirere kundene. Med løsningen følger det med markedsføringspakke som inneholder tekst og bilder som kan publiseres digitalt samt materiell for print. Et eget opplæringsprogram blir introdusert til butikkpersonale, de som prosjekterer og rørleggere..

Nye tider

Nye tider gir krav til å følge med på de riktige trender og moter innen interiør og innredning. Purus har den glede av å kunne tilby profesjonelle anbefalinger for hvorledes man skal innrede butikk samt rådgi deres kunder.

En av norges mest innflytelsesrike interiørdesigner og «influencer», @ingerliselille, vil under VB Dagene stå på Purus sin stand å fortelle VB medlemmene hva som rører seg i markedet og hvordan en kan møte de nye tidene med stadig større krav fra forbrukerne.

- At Purus designsluk gir rom for enhetlig fall og store fliser er bare en liten del av det vi møter i de nye tidene, sier Inger-Lise Lillerovde som ser frem til å møte installatører og butikkpersonell i VB kjeden.

Nye kunder

Kunsten å få nye kunder, svare til deres forventninger og møte dem på deres egen arena, er et sterkt fokus for Purus. Dette har Purus god tradisjon for, og ser fremt til å møte VB medlemmene.

Digitale plattformer, bruk av sosiale medier og målrettet budskap mot riktig målgruppe er viktig. Derfor lanserer Purus en markedspakke for alle forhandlere og først nå lokale VB medlemmer der vi sammen markedsfører og inspirerer forbrukeren til å tenke nøye gjennom det viktigste valget ved nytt bad, nemlig sluket.

- Gjennom våre nye verktøy møter vi nye tider  og er i stand til å få enda flere nye kunder, sier Salgssjef i Purus Søren Brøndum Knudsen. Vi har arbeidet sammen med VB i et års tid og gleder oss til å presentere vårt konsept på VB Dagene.

For mer informasjon kontakt Salgssjef Søren Knudsen, tel+47 95132084, Epost: sorenk@joti.no

Kommentarer (0)