Rebecka Spånberg nominert som årets entreprenør

Nyhet   •   nov 07, 2018 15:34 CET

Rebecka Spånberg nominert som årets entreprenør

Rebecka Spånberg, BLS Industries AB , eier av  Purus, Joti og Unidrain er nominert som årets EY Entrepreneur Of The Year.

Etter en omfattende nominasjonsprosess  er det nå klart for den regionale finalen i den svenske utgaven av EY Entrepreneur Of The Year, en av verdens fremste gründer utmerkelser. I Region Sør, som finner sted den 12 november i Malmö, har gründere fra ti suksessrike bedrifter mulighet til å vinne den prestisjetunge tittelen og en plass i den nasjonale finalen.

EY Entrepreneur Of The Year er en av verdens mest ansette priser for entreprenører. Det er den første internasjonale prisen for gründere som, med klar visjon og godt lederskap, bygger opp vellykkede bedrifter. Konkurransen foregår på regionalt, nasjonalt og internasjonalt nivå i mer enn 140 byer i mer enn 60 land. En ekstern uavhengig jury vurderer entreprenører for kriteriene entreprenørskap, økonomisk utvikling, strategisk retning, påvirkning av omverdenen, innovasjon og personlig integritet og innflytelse. Løpet startet i USA i 1986, og i Sverige begynte å dele ut prisen i 1995.

Kommentarer (0)

Kommentar