Vinylgulv er tilbake - Heidenreich ser vekst i Purus Line sluk til vinylgulv

Nyhet   •   mar 06, 2020 08:16 CET

Flere ting tyder på at vinylgulv er tilbake. Både på baderom og vaskerom. Bjørn Moen, Administrerende direktør i Heidenreich kan glede seg over å kunne levere designsluk som er nettopp egnet seg for vinylgulv.

- Når vinyl synes å få et oppsving så er det moro å kunne tilby moderne løsninger, også når det gjelder sluk. Purus Line for vinyl har vi hatt en liten stund og vi kan se at salget øker, sier Bjørn Moen.

Det er viktig å levere det kunden etterspør, sier salgssjef Søren Brøndum Knudsen i Purus Norge. - Vi er tilfreds med at Heidenreich var tidlig ute med å ta inn nok Purus Line som også dekker dette behovet. Tilgjengelighet er viktig og Heidenreich leverer på tiden, noe som ofte er avgjørende for å oppnå god kundetilfredshet, legger Knudsen til.

- Vi har hatt gode samtaler med en viktig grossistpartner som fokuserer nettopp på tilgjengelig for produkter, både på deres lager og i butikkene. Det sikrer vårt samarbeid med Heidenreich sier Knudsen.

Purus er i år 75 år og vi kommer med fem nyheter dette året. Etter å ha lansert MATT hvit ser vi at våre særegne produkter der vi er unike har et oppsving. Dette gjelder nå som vi ser at vinylgulv markedet er på vei opp.

Det er flere grunner til dette. Gulvtypen er enkel å legge, overflaten er myk å gå på og gulvet er så nærme vedlikeholdsfritt som man kan komme. Vanlig renhold er som oftest nok. Purus Line for gulvbelegg har en klemring som gir en sikker innfestning av belegg.

Purus kan i dag stadfeste alle nødvendige godkjennelser (TG) fra Sintef Byggforsk, SP og DTI. Purus Line designsluk er skapt for en god estetikk, praktisk bruk og håndterlig installasjon. Purus Line for belegg en klemring som gir en sikker forbindelse.

De fredagspraten med Bjørn Moen her: https://youtu.be/ouyzGAjZLlU

For mer informasjon:

Produktsortiment: https://www.purus.no/produkter/purus-line-vinyl-plus-komplett-pakke/

Bjørn Moen, Adm. dir. Heidenreich, bjorn.moen@heidenreich.no

Soren Knudsen, Salgssjef, Purus Norge, sorenk@joti.no.

Kommentarer (0)

Kommentar