Purus Joti presenterer nytt Joti-sluksortiment

Pressemelding   •   okt 18, 2016 11:26 CEST

Bildet viser et lite utdrag av det nye sluksortimentet til Joti

Det stilles stadig strengere krav til membraner og gulvbelegg på det norske markedet. For å møte markedets etterspørsel har Purus videreutviklet sitt sluksortiment, produktene kommer nå med skrudd klemring i rustfritt stål. Produktene har også et lavere «sete» som er fordelaktig når det kommer til installasjonen, blant annet blir membranovergangen smidigere og man slipper «stress» på mansjetten. Klemring i rustfritt stål bygger på erfaringer fra våre industrirenner, designsluk og tilbakemeldinger fra markedet. Klemringen er fiksert og monteres med 6 stk skruer, hvilket gir en fleksibel, stabil og sikker montering.

Slukene bygger på samme gode kvalitet som tidligere og er produsert i PP (plast), i serien inngår følgende sluk: M-, K-, KU-, A-, AU- og R-sluk, samt forhøyningsringer. Forhøyningsringene som passer til det nye sortimentet Joti-sluk vil være grå for å tydelig skille mellom de eldre og de nye variantene.

Det nye Joti-sortimentet vises frem på vår stand C02-38 på VVS Dagene, med salgsstart i 2017.

Purus-konsernet er en av Skandinavias ledende aktører for produksjon av sanitærprodukter til bad og kjøkken. I dag har konsernet ca. 200 medarbeidere og en omsetning på over 500 millioner svenske kroner. Produktene er produsert i Sverige og virksomheten har salgsselskaper i Norden og Storbritannia. Purus markedsfører deler av sin produktlinje under merkenavnene Maxiflex i Danmark og Joti i Norge. I konsernet inngår også de uavhengige selskapene Jafo og Unidrain.

Kommentarer (0)