Purus kan sluk – la oss vise deg!

Pressemelding   •   okt 14, 2016 10:22 CEST

Purus deltar på VVS Dagene 2016, vi er å finne på stand C02-38. VVS-dagene er Skandinavias største fagmesse innen VVS-teknikk og arrangeres i regi av VVS-foreningen på Norges Varemesse i Lillestrøm. I år er vi én av over 200 utstillere og vi gleder oss til innholdsrike dager, med fokus på et bredt spekter av produkter vi i Purus tilbyr.

Vi kan også friste med lansering av nytt Joti-sluksortiment, samt et eksklusivt tilskudd til vår designslukserie, nemlig Purus Line Premium.

Vi ønsker å gi våre besøkende verdi i form av kunnskap, både når det gjelder produkter, samt montering av produktene. Vi vil også vise våre kunder at Purus er innovative, står for kvalitet og er en aktør det er verdt å følge med på. Du vil nok ikke angre på at du tok turen innom oss, sier Søren Knudsen, Salgssjef i Purus Joti AS.

Besøk oss på stand C02-38!

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Søren Knudsen, Salgssjef Purus Joti AS

Epost: sorenk@joti.no

Telefon: +47 95 13 20 84

Purus-konsernet er en av Skandinavias ledende aktører for produksjon av sanitærprodukter til bad og kjøkken. I dag har konsernet ca. 200 medarbeidere og en omsetning på over 500 millioner svenske kroner. Produktene er produsert i Sverige og virksomheten har salgsselskaper i Norden og Storbritannia. Purus markedsfører deler av sin produktlinje under merkenavnene Maxiflex i Danmark og Joti i Norge. I konsernet inngår også de uavhengige selskapene Jafo og Unidrain.

Kommentarer (0)