Purus med en gullkantet nyhet

Pressemelding   •   jun 06, 2014 15:43 CEST

Nå lanseres designrister i Gold og Onyx, dette gjør sluket til et smykke på badet. Som markedsleder på baderomsluk i Norge har Purus alltid sett hvor viktig helhet er på baderommet. Med nyhetene Gold og Onyx vil Purus fortsatt beholde forspranget.

ET SMYKKE PÅ BADET

I utviklingen av Purus Line og Purus Corner i Gold og Onyx har Purus igjen satt design i fokus. «Designsluket må jo også følge baderomstrendene», sier Søren Knudsen, i Purus Joti AS. Ristene har samme funksjon og kvalitet som de tradisjonelle designslukene, men leveres nå i et design som tilfører baderommet det lille ekstra.

INSPIRASJON FRA EUROPA

Baderommet er på vei til å bli et av hjemmets mest personlige rom med inspirasjon hentet fra reiser og hotellmiljøer. En sterk trend denne våren er metalliske overflater som tilfører glød og gir en luksuriøs atmosfære på badet. Endelig er drømmebadet ikke lengre noe vi bare drømmer om. Luksus på badet er noe vi føler vi kan unne oss. Med nye designrister ønsker Purus å bidra til å realisere drømmebadet.

MER ENN BARE DET VISUELLE

Purus Line designsluk plasseres inntil vegg eller som dusjavgrensning. Resultatet gir nyttige brukerfordeler, og en stilren gulvflate i dusjen. Renneslukene, Purus Line Gold og Onyx kommer i 3 ulike utførelser, Rib, Pearl og Chess. Hjørneslukene, Purus Corner Gold og Onyx leveres i mønsteret Pearl.

Purus-konsernet er en av Skandinavias ledende aktører for produksjon av sanitærprodukter til bad og kjøkken. I dag har konsernet ca. 200 medarbeidere og en omsetning på over 500 millioner svenske kroner. Produktene er produsert i Sverige og virksomheten har salgsselskaper i Norden og Storbritannia. Purus markedsfører deler av sin produktlinje under merkenavnene Maxiflex i Danmark og Joti i Norge. I konsernet inngår også de uavhengige selskapene Jafo og Unidrain.

Kommentarer (0)

Kommentar