NYHET! BIOCIRCUIT™ - Effektiv sirkeltrening

Nyhet   •   apr 11, 2018 12:00 CEST

BIOCIRCUIT™ - Effektiv sirkeltrening

Technogym lanserer BIOCIRCUIT™ - Effektiv sirkeltrening. BIOCIRCUIT ™ tilbyr en personlig treningsøkt som hjelper deg med å oppnå dine egne treningsmål på kort tid, takket være BIODRIVEs banebrytende teknologi.

Det guidede programmet gir en engasjerende opplevelse som krever ingen justeringer eller ventetid. Alt du trenger for den beste muskelaktiveringen, er inkludert i sirkelen.

Rask og effektiv trening er alltid der for deg og klar når du er.

BIOCIRCUIT ™ tilbyr variert trening og kan brukes til å gå ned i vekt, bygge styrke eller forebyggende for god helse; uansett hva som motiverer til et  besøk på et treningssenter, passer BIOCIRCUIT ™ inn i treningen.

Qicraft er Nordens ledende partner for treningsutstyr og tilhørende tjenester for helse- og trening. Vår ambisjon er å hjelpe våre kunder med å investere i lønnsom virksomhet og levere de beste resultatene innen helse og velvære. Navnet Qicraft reflekterer de markedene vi opererer i og våre ambisjoner: Qi er energi og bevegelse, Craft står for kvalitet og kompetanse. Vår misson er Activating people og fungerer som år lederstjerne i alt vi gjør.

Kommentarer (0)