Bryllupsfeber i Sandnes

Pressemelding   •   jan 16, 2020 07:30 CET

Foto: Tove Lise Mossestad

(Sandnes, 16.01.2020) Første februar blir det bryllupsfeber på Quality Hotel Residence når My Wedding entrer Sandnes.

Den nasjonale bryllupsmessen, My Wedding, har lang erfaring med hvordan de skal inspirere vordende brudepar til den store dagen. Årets hårmoter, sminke, tapasbuffet og brudekjolevisning av Agape Norge i Sandnes og Maria Schei Brudekjoler, er bare noe av det som står på programmet når det braker løs i Residence Hall. Kreativ leder i My Wedding, Frode Hetlevik, er spent på mottakelsen i Sandnes;

"Vi har tidligere vært på Sola med stor suksess i mars 2019 med konseptet WEDDINGSHOWER. Nå ser vi frem til å vise det nye konseptet, My Wedding, med brudemesse, brudekjolevisning og seminar, hvor vi vise trender innen mange forskjellige fag. Vi håper at mange vil ta turen innom", sier Frode Hetlevik, Kreativ leder i My Wedding.

Selv om messearrangøren opererer på et nasjonalt nivå er det mange lokale aktører i regionen som får muligheten til å vise frem sine produkter på bryllupsmessen. Den lokale gullsmeden Inesse Jewelry, Maria Schei på Bryne, Hundvåg blomster, Brødrene Pedersen, Christiania Glasmagasin, Tilbords og Kitch'n, er noen av utstillerne som skal inspirere før bryllupssesongen er i gang for fullt. Tove Rudi Tobiassen, daglig leder i Agape Norge, gleder seg til å synliggjøre sitt sortiment under visningen og messen:

"Det er en spesiell stemning når man får vist frem kjoler under et event som er skreddersydd for akkurat det vi driver med. Det blir stas å vise frem tradisjonelle og moderne utgaver av de flotte kjolene våre", sier Tove Rudi Tobiassen, daglig leder, Agape Norge.

Også hotelldirektøren på Quality Hotel Residence setter pris på at bryllupsmessen ble lagt til Sandnes:

"Vi setter stor pris på at My Wedding valgte akkurat Quality Hotel Residence. Et slikt arrangement passer godt til et sentrumshotell, og vi håper å få til flere slike events som kan treffe ulike interesser og trekke enda flere mennesker til Sandnes", sier Michael Holm, Hotelldirektør, Quality Hotel Residence.

Bryllupsmessen finner sted 1. februar kl. 17.00 på Quality Hotel Residence.

Michael Holm
General Manager, Quality Hotel Residence
T: +47 958 33 229
E: michael.holm@choice.no