Quality Hotel 33 ønsker å gi bort et julebord

Pressemelding   •   okt 07, 2019 07:30 CEST

Hotelldirektør Annelie Tell

(Oslo 07.09.2019) Julen er en tid som byr på minnerike øyeblikk med venner og familie. Slik er det derimot ikke for alle, men heldigvis finnes ildsjeler som sørger for en varm og hyggelig jul. Nå ønsker Quality Hotel 33 å gi bort en hyggelig opplevelse til som gjør noe bra for andre.

For fjerde året på rad, arrangerer Quality Hotel 33 julebordshow med middag, underholdning og konsert. Der hele startet med ett show i 2016, som nå har utvidet seg til et todagers-show med konsert, stand-up og festmiddag for mange lokale Oslobeboere og bedrifter. I fjor landet Quality Hotel 33 julebords-rekord med 900 deltakere, og allerede i september i år har hotellet slått fjorårets rekord med to snart fullbookede show 6. og 7. desember. Selv om julebordene bookes opp for fullt, ønsker hotellet å gi plass til ildsjeler på årets julebord, for å feire de som gjør noe bra for andre.

"Det har vært enorm interesse for årets julebord, hvor vi allerede nå har et fåtall billetter igjen. Det er gøy å se at det er så mange som gleder seg til å se LOVESHACK på scenen igjen i år hos oss. I år ønsker vi å gjøre noe ekstra hyggelig for noen som gjør noe bra for andre ved å gi bort et julebord. Det er viktig for oss på Quality Hotel 33 å være gode naboer, og derfor gjør vi dette", sier hotelldirektør Annelie Tell.

Quality Hotel 33 ser derfor etter ildsjeler som har gjort noe bra for andre. På hotellets egen Facebook-side inviterer de sine følgere til å nominere enkeltpersoner som har gjort noe bra for andre, og med det søker de gode historier som vekker juleånden. En jury ved Quality Hotel 33 vil deretter plukke ut én person som får en julebordsopplevelse for fire personer. Vinneren annonseres mandag, 14. oktober 2019.

"Det finnes ingen bedre følelse enn det å gjøre noe godt for andre, så nå gleder vi oss veldig å ta imot den heldige vinneren som virkelig fortjener denne feiringen. Juryen kommer nok til å få det vanskelig med å ta en beslutning ut fra alle de varme historiene vi har fått så langt", sier hotelldirektør Annelie Tell.

Frist: Mandag 14. oktober 2019, kl. 12:00.
Showdato: Lørdag 07. desember, kl. 17:00

Hva: Julebord for inntil fire personer gis bort. Inkluderer velkomstdrink, tradisjonell julebuffet med dessert, show med Mads Hadler, konsert med LOVESHACK, og til slutt dans med DJ Maddie M. Total verdi: kr 3980,-

Hvordan søke: Gå inn på Quality Hotel™ 33 sin Facebook-side og nominer deg selv eller en ildsjel ved å beskrive hvorfor akkurat du eller denne personen burde vinne. Trekk gjerne frem en spesifikk hendelse der personen har gjort noe bra for andre i lokalmiljøet.

Quality Hotel™ er en av Nordens største hotellkjeder, med over 60 konferanse- og familiehotell spredt utover Norge, Sverige og Danmark. Alle hotellene er sertifiserte etter bærekraft standarden ISO 14001. Quality Hotel er en del av Nordic Choice Hotels og markedsfører restaurantene i Brasserie X. Les mer om Quality Hotel på www.choice.no/.se/.dk