Sprudlende barnefamilie vinner hotellopphold til bilferien

Pressemelding   •   jul 05, 2018 07:30 CEST

Familien Ekroll fra Nesodden ble de heldige vinnerne av to opphold hos Quality Hotel i sommer Foto: Jan Anders Ekroll

(Oslo, 05/07/2018) Torsdag 7.juni annonserte Quality Hotel at de var på jakt etter en sprudlende barnefamilie med planer om bilferie i sommer til å teste ut sine sommerhotell. Den heldige familien er nå funnet, og inviteres til å ta to velfortjente stopp langs sommerens reiserute for å besøke Quality Hotel Skjærgården og Quality Hotel Strand, Gjøvik.

Det var familien Ekroll fra Nesodden som ble kontaktet onsdag 20.juni med en gledelig melding om at de har vunnet oppholdene hos Quality Hotel.

“Det dukket opp en Instagram-post hvor Quality Hotel søkte en familie som skulle på bilferie, og det var jo oss. Vi skal reise mye med bil i sommer og tenkte at det hadde vært meget greit med noen ekstra dager på hotell for å lade opp litt mellom slagene”, sier far i familien, Jan Anders Ekroll.

“Skal du og familien på bilferie i sommer? Vi søker dere som planlegger å pakke bilen full av sporty innstilling, vogn, lokkemat, turmat, vi-er-snart-fremme-mat, spysyke-tabletter … Pluss unger. Hvis det fremdeles er plass. Er dere i tillegg en familie som liker å knipse og filme “si appelsiiiiin” - for å dokumentere store og små hendelser; det idylliske familielivet (les: familiekaoset) på reise så er dere den perfekte familien for oss.”

Slik lød søknadsutlysningen fra Quality Hotel.

Kom som kaos, dra som familie.
Familien Ekroll pakker bilen i slutten av juli og setter kursen fra Nesodden til Stavanger via Langesund, videre til Åndalsnes og hjem igjen via Otta og Gjøvik.

“Vi gleder oss til å velte ut av bilen og ramle inn på et hotellrom med oppredde senger og det hele; det blir deilig å ikke sove hos venner og familie noen dager. Men noe av det vi gleder oss aller mest til er lange hotellfrokoster og å la barna utforske og leke på hotellet!”, sier Jan Anders Ekroll.

“Vi vet at mange, spesielt barnefamilier, pakker bilen full og reiser på bilferie i sommerperioden, og derfor var denne konkurransen både utrolig morsom - og midt i blinken for oss! Vi fikk inn mange herlige filmer av store og små sjarmører som virkelig fortjener ett eller flere stopp hos oss på veien til endelig reisemål. Å velge en vinner var ikke lett, men vi falt for vinnerfamiliens humoristiske, kreative film-snutt og doser med sjarm ”, sier Martine Ahlsen, Head of Marketing & Communications, Quality Hotel.

Med kurs mot sør og videre nordover
Første hotellstopp på reisen er på Quality Hotel Skjærgården.

“Vi gleder oss til å ønske familien velkommen til Langesund! Sommeren hos oss er tilrettelagt barna, og er fullspekket med aktiviteter - fra ansiktsmaling og barnedisko til mating av dyrene og familie bingo. Vi gleder oss til å få ekte tilbakemeldinger på alt fra sengene til maten og aktivitetene fra hele gjengen!”, sier Tor-Eivind Line, hotelldirektør på Quality Hotel Skjærgården.

Etter mange og lange dager i bilen, vender familien Ekroll og bilen hjemover, men først et stopp på Quality Hotel Strand, Gjøvik.

Så utrolig gøy at denne sprudlende familien kommer til oss på Gjøvik! Her kan vi love et aktivitetsfylt opphold, med deilig mat for både små og store matmomser. Vi har laget et nytt stort lekerom på med lekebiler, lego, og sklie, som vi gleder oss til at barna skal teste ut - og vil familien utforske det vakre Mjøslandskapet eller byen, har vi mange forslag til familievennlige aktiviteter. Velkommen til oss!”, sier Karoline Hammer-Larsen, hotelldirektør på Quality Hotel Strand, Gjøvik.

Se vinner-videoen her:
qualityhotel.no

Martine Ahlsen
Head of Marketing & Communications, Quality Hotel.
E: martine.ahlsen@choice.no

Quality Hotel™ er en av Nordens største hotellkjeder, med over 60 konferanse- og familiehotell spredt utover Norge, Sverige og Danmark. Alle hotellene er sertifiserte etter bærekraft standarden ISO 14001. Quality Hotel er en del av Nordic Choice Hotels og markedsfører restaurantene i Brasserie X. Les mer om Quality Hotel på www.choice.no/.se/.dk