Meld deg på RIFs Høstkonferanse 2018

Er dagens gjennomføringsmodeller bærekraftige og grunnlag for effektiv verdiskaping?

På årets Høstkonferanse den 23. oktober stiller vi spørsmålet om dagens gjennomføringsmodeller er bærekraftige. RIF ønsker å rette søkelyset på de kunder og samarbeidspartnere som våger å tenke nytt i forhold til verdiskaping, effektivisering, leverandørstrategi, samarbeid og innovasjon. Kom og bli inspirert!

Blant de bekreftede foredragsholderne er sjefsøkonom i NHO, Øystein Dørum som skal presentere Perspektivmeldingen, Morten Dalsmo som leder av Digital 21 og SINTEF Digital. Nejra Macic, sjefsøkonom i Prognosesenteret, gir oss siste nytt om bygg- og anleggsmarkedet mens Bjørn Børseth fra Nye Veier vil snakke om betydningen av gjennomføringsmodeller i verdiskapingen i samferdselsprosjekter. Mange flere foredragsholdere kommer snart.

Vår ambisjon er å gi bransjen innsikt i betydningen av valg av gjennomføringsmodell og hvordan dette kan virke inn på firmaenes lønnsomhet og verdiskaping. Vi ønsker også å få presentert de beste casene fra bransjen som viser både kompetanse, innovasjonskraft, og verdiskaping. For påmelding, trykk her.