Foto: Tracker.no

NRF lanserer nettbutikk

Etter mange forespørsler fra medlemmer de siste årene, har vi nå gleden av å kunne tilby medlemsprodukter i vår egen nettbutikk. Produktene kommer fra forskjellige leverandører som har til felles at de leverer god kvalitet til en rimelig pris. Hvorfor ikke legge litt av julehandelen hit? Du kan velge om du ønsker å ha NRF-logo på produktene, eller bestille uten logo. Logo blir sydd på som vevet etikett eller trykket på.

Du vil blant annet finne den populære ryggsekken, som studentene får, til salgs i nettbutikken til en rimelig pris.

Varene blir sendt innen 14 dager fra bestilling. Alle priser er inklusive mva., og du kan velge å betale med Vipps eller Klarna.

Ta en titt innom, kanskje du finner noen fine gaver eller noe til deg selv

Norsk Radiografforbund
Rådhusgata 4