Plockmatic hadde verdenslansering hos Ricoh Norge

Nyhet   •   nov 09, 2018 15:30 CET

Torsdag ettermiddag inviterte Ricoh kunder og samarbeidspartnere til en forsinket oktoberfest, demokveld og verdenslansering. Det ble god stemning da nærmere hundre bransjefolk fant veien til Nydalen for å delta på begivenhetene.

Høydepunktet på programmet var lanseringen av Plockmatics nye etterbehandler, Watkiss 160. «Det som er nytt med denne er at den, i tillegg til alle de vanlige formatene, kan kjøre innline A4 tverrformat.» forteller daglig leder i Plockmatic, Fredrik Thorsen.

På spørsmål om hvorfor de valgte å legge verdenslanseringen til Ricohs oktoberfest, svarer Thorsen at: «Det er fordi Ricoh, med Kurt Bye i spissen, er effektiv samarbeidspartner for Plockmatic. Vi ønsket å vise at vi setter pris på samarbeidet og la lanseringen til i dag som en liten honnør til Ricoh og det jobben de gjør.»

Kurt Bye er fornøyd med å ha maskinen i hus. "Vi gleder oss til å komme i gang med å selge Watkiss 160. Den gjør at våre felles kunder får enda flere muligheter til å levere kreative tjenester til markedet, og det er det det til syvende og sist handler om."

De som var tilstede fikk gode muligheter til faglig oppdatering. Blant samarbeidspartnerene Ricoh hadde invitert til demokveld var Neopost, Impleo, Antalis og Papyrus tilstede i tillegg til Plockmatic.