Röhnisch Running SS13: Høy funksjonalitet i rosa blonde

Röhnisch, kjent for sitt kvinnelige perspektiv i en mannsdominert verden, fortsetter å designe treningsklær med smart funksjonalitet og en fin følelse.

Løpekolleksjonen SS13 fokuserer på sterke farger og funksjonell nytenkning. Den rosa refleksvesten i blonde gir en konkret form til varemerkets filosofi:

”Trening skal være lystbetont, trygt og morsomt”, sier Anna Ridderström, designer i Röhnisch. ”Derfor bygger vi inn høy funksjonalitet og omtanke i plaggene allerede fra begynnelsen av. Vår løpejakke har en fløyte fastsydd i ermet, alle figurformede Shape-tights har en lomme for nøkler og refleksvesten i blonde lyser effektivt opp dagen din så vel som mørket.”

Hovedfargen i Running SS13 er Coral Pink. Plaggene kombineres med Röhnisch’ storselgende Shape-tights i svart og gråmelange.

• röhnisch
  • shape tights
  • ss13
  • treningsplagg
  • running by röhnisch
  • treningsklær
  • running

Röhnisch Sportswear er en svensk familieselskap som lager trening- og golfklær for kvinner. Selskapet ble grunnlagt i 1945 av Helmut Röhnisch, Sveriges første mester i gymnastikk. Siden 1990-tallet har Röhnsich spesialisert seg på treningsklær og var først ute med å lansere en kolleksjon i det funksjonelle materialet microfiber. Med erfaring fra treningsklærnes funksjon, passform og design ble en golfkolleksjon for kvinner lansert i 2002. I august 2008 ble den første Röhnisch Brand Store åpnet i Stockholm. Röhnisch selges nå i 28 land. Hovedkontoret ligger i Örebro. Omsetningen i regnskapsåret 2009/2010 var på 107 millioner SEK.