​Celebrity Cruises med nye spennende seilinger i Europa 2017

Pressemelding   •   des 14, 2015 12:00 CET

Oslo-11. desember 2015- Celebrity Cruises er stolte over å presentere 2017-sesongen, med en flott rekke av nye destinasjoner som er vel verdt å utforske. Lanseringen av den nye seilingsplanen gir gjester mye å velge mellom. Sesongen inkluderer 86 overnattinger i 24 pulserende byer og fire doble overnattinger i Europa.

Celebrity Cruises har fem prisbelønte skip i Europa i 2017-sesongen - Celebrity Reflection, Celebrity Equinox, Celebrity Constellation, Celebrity Eclipse og Celebrity Silhouette.

Seilingsrutens høydepunkt inkluderer nye fristende destinasjoner med Celebrity Reflection og Celebrity Equinox

Celebrity´s nyeste skip, Celebrity Reflection, tilbyr gjestene det beste av Europas tre rivieraer-den franske,italienske og spanske. Helt nytt er en 11-netters seiling med "det beste av det vestlige Middelhavet". Denne nye seilingsruten er innom hele fire flotte land; Spania, Italia, Frankrike og Storbritannia, med havner som: Firenze/Pisa (LaSpezia),Nice (Villefranche), og Gibraltar, samt en ny havn med overnatting, for å nyte det pulserende utelivet i Barcelona.

Gjester som ønsker 7 netters seilinger får mange flotte alternativer å velge mellom. Med 7 netters cruisene til Celebrity Equinox kan Middelhavests mest ikoniske byer besøkes, med alt fra Cannes og Amalfikysten, til Firenze og Santorini.

Det vakre Solstice Class skipet vil også debutere med en ny anløpshavn -  Sète er kjent for sine åtte mil lange urørte strender, sjarmerende fiskelandsbyer og kanaler som minner om Venezia. Gjennom hele sesongen har Celebrity Equinox overnattinger i attraktive anløpshavner som Barcelona og Ibiza.

Celebrity Constellation lanserer flere nye 9- og 10-netters seilinger som tar gjestene til førsteklasses destinasjoner i Middelhavet som Monte Carlo og Sète.

"Signatur Event Seilinger"

På en av Celebrity nyeste "Signatur Event Seilinger", vil Celebrity Eclipse ta gjestene til et av de fremste sportslige begivenheter i året: French Open. Dette populære konseptet vil inkludere VIP-billetter til menn og kvinnenes finalekamper.

I tillegg til den glamorøse begivenheten med French Open, vil Celebrity Cruises fortsette å tilby muligheten til å delta på noen av verdens mest anerkjente arrangementer gjennom sine populære "Signatur Event Seilinger". Dette gir kundene en unik kombinasjon av et fantastisk cruise med attraktive arrangementer som: The British Open, The Royal Edinburgh Military Tattoo og Cannes Film Festival.

Middelhavs sesongen 2017-2018 kan også friste sine gjester med spennende utflukter.

• Merchants i Venezia - Med denne unike Celebrity utflukten, vil gjestene få mulighet til å mingle med lokalbefolkningen og lære om smaker og aromaer av autentisk venetiansk mat på det fargerike Rialto markedet.
  • Paella Lunsj på en tradisjonell Barraca -Matentusiaster kan glede seg over å lære om de sjarmerende røttene til Valencia, utflukten tar gjestene med for å utforske en"barraca" og dagliglivet til en lokal bonde
  • Den ultimate greske opplevelsen – Gjestene ankommer en privat luksus båt og blir tatt med til bortgjemte bukter og avsides liggende strender.
  • Utflukt til Peterhof Lower Park og Grand Peterhof Spa Hotel - Under et besøk i St. Petersburg, Russland, vil kulturelskere kunne utforske de vakre og historiske palassene, fontener og hager i byen Peterhof, med et påfølgende besøke på Grand Spa Hotel med hvile, avslapning og en tradisjonell russisk vannbehandling.
  • Skattejakt rundt Kronborg og Helsingør - På denne "Family Tour Challenge" utflukten i Danmark, kan gjestene oppleve severdigheter, smaker og lyder av Nordsjælland og utforske noen av områdets mest anerkjente landemerker, inkludert Kronborg slott – stedet som var til inspirasjon for William Shakespeares legendariske  "Hamlet " stykket.

Om Celebrity Cruises:
Celebrity Cruises ikoniske "X" er merket for moderne luksus, med moderne design og fantastiske matopplevelser, hvor utformingen av interiøret er like viktig som maten som serveres. Alt er skapt for å gi gjestene en uforglemmelig ferie. Celebrity Cruises med sine 10 skip tilbyr moderne luksusferier og besøker alle syv kontinentene. Celebrity Cruises er et stolt medlem av Royal Caribbean familien. For mer informasjon, besøk celebritycruises.no