​Cruiserederiet RCL utnevner ny Head of Sales i Norden

Pressemelding   •   aug 15, 2017 14:00 CEST

Royal Caribbean

Simen Opsahl er ansatt som ny Head of Sales for cruiserederiet RCL Cruises Ltd i Norden. Opsahl har lang fartstid fra ulike salgsroller internt i RCL, samt tidligere erfaring fra andre velkjente reiselivsbedrifter som blant annet Globetrotter (Thomas Cook), og Wikstrøm Reiser.

Simen har 9 års erfaring fra ulike leder og salgsroller i RCL, og tiltrådte sin nye rolle som Head of Sales Nordic fra 1. august. I sin nye stilling vil han ha det overordnede salgsansvar for merkevarene Royal Caribbean International, Celebrity Cruises og Azamara Club Cruises i Norden. Han vil lede et team av selgere, og selskapet beholder sin struktur med Country Sales Managers per land.

- Simens omfattende erfaring fra RCL og andre reiselivsbedrifter gjør ham veldig godt rustet til å styrke vår distribusjon og øke vårt salg i Norden. Vi opplever en meget positiv vekst i det nordiske markedet, og i et globalt perspektiv er vi en region selskapet ønsker å satse på, sier adm dir Mats Jacobsson.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: Simen Opsahl, mob: +47 990 26 802, e-post: sopsahl@rccl.com, eller GM RCL Nordic, Mats Jacobsson, e-post mjacobsson@rccl.com

Om Royal Caribbean Cruises Ltd.

Royal Caribbean Cruises Ltd. (RCCL) er et globalt cruise selskap som eier cruise brandene Royal Caribbean International, Celebrity Cruises, Pullmantur, Azamara Club Cruises og CDF Croisières de France, samt TUI Cruises via 50 prosent joint venture. Tilsammen opererer disse seks brandene 47 skip, samt 12 som er under konstruksjon. Ytterligere informasjon finnes på www.RCLcorporate.com.

Royal Caribbean Cruises Ltd. (NYSE: RCL) er børsnotert i New York.