Dobbel seier for RCCL; Royal Caribbean International og Azamara Club Cruises til topps

Pressemelding   •   jan 13, 2017 11:15 CET

Vinner av Grand Travel Award - 22 år på rad

For 22. gang på rad er Royal Caribbean International stemt frem som det beste cruiserederiet i reiselivsbransjens egen kåring Grand Travel Award. Og for første gang seiler også søster rederiet Azamara Club Cruises til topps i kategorien for mindre cruise skip.

Grand Travel Award ble arrangert på Wallmans torsdag 12. januar, og det er reisebyråene som har stemt frem prisvinneren.

Administrerende direktør i RCL Cruises i Norden er stolt over anerkjennelsen – Vi er fantastisk glade og stolte over å hente hjem denne prisen for Royal Caribbean nok en gang. Og det er spesielt hyggelig at vår «lillesøster» Azamara Club Cruises nå også går til topps i kåringen sier Mats Jacobsson. Når vi i tillegg ser at vårt tredje brand Celebrity Cruises kommer som nr 2 må vi virkelig si oss fornøyde – Det viser stor tillitt fra våre byråer og samarbeidspartnere. Cruisemarkedet er i rask vekst og konkurransen blant tilbyderne blir stadig hardere. Dette inspirerer oss til å strekke oss litt lenger, og det skal vi fortsette med

Royal Caribbean Cruises Ltd. (RCCL) er et globalt cruise selskap som eier cruise brandene Royal Caribbean International, Celebrity Cruises, Pullmantur, Azamara Club Cruises og CDF Croisières de France, samt TUI Cruises via 50 prosent joint venture. Tilsammen opererer disse seks brandene 47 skip, samt 12 som er under konstruksjon. Ytterligere informasjon finnes på www.RCLcorporate.com. RCL Cruises Ltd er internasjonal representant for Royal Caribbean International i Norden, Island og Baltikum.

Vi er børsnotert i New York.