​Flest overnattinger, flere utflukter, mer Karibien - kun med Celebrity Cruises

Pressemelding   •   aug 04, 2015 14:51 CEST

Celebrity Cruises tilbyr mer av Karibien til sine feriegjester med sine nye «Evenings Around the World» utflukter. Gjestene kan oppleve 14 unike utflukter som starter etter at solen har gått ned. Med disse kveldsutfluktene i kombinasjon med nylig annonsert overnattinger til havn på mer enn 40 karibiske seilinger - tilbyr Celebrity Cruises større opplevelser enn noe annet cruiserederi.

Celebrity´s «Evening Around the World» -program tilbyr gjestene en unike opplevelser på hver enkel øy. De spesielle utfluktene inkluderer alt fra jazzkvelder, bålhygge, eksklusive båtturer i Cozumel, Mexico - til et helt speiselt cruise i solnedgang langs Arubas pittoreste kystlinje med levende karibisk musikk. Andre spennende opplevelser kan være en tur med hest og vogn forbi historiske herskapshus i Cartagena, Colombia eller vinsmaking på den første vingården i Karibien – Willemstad!

Vi har laget «må-gjøre» opplevelser for å tilby våre gjester en unik måte å nyte den pulserende Karibien etter solnedgang sier Ellen Stebekk, markedssjef, Celebrity Cruises i Norden. Mer tid i hver havn betyr mer tid til å utforske, og vi tilbyr nå flere overnattinger, flere ekskursjoner og mer av Karibien enn noe annet cruiserederi. Vi utvikler vårt cruisetilbud utover det vanlige ved å hele tiden å være i forkant for å finne de unike stedene og aktivitetene som gjør hver øy helt spesiell."

Celebrity´s «Evening Around the World» utfluktene er tilgjengelige i karibiske destinasjoner som Cartagena (Colombia), Philipsburg (St. Maarten) Cozumel (Mexico), Aruba, Curacao og Barbados. Prisene kan variere fra ca NOK 390,- 1.950,- per person, og er nå tilgjengelig for booking.

For mer informasjon om den kommende Karibien-sesongen , besøk celebritycruises.no