​Grand Travel Award

Pressemelding   •   jan 15, 2016 12:00 CET

Grand Travel Award

Royal Caribbean beholder sin posisjon som bransjens favoritt for 21. år på rad

Synlighet og profesjonalitet i alle ledd har gitt Royal Caribbean Grand Travel Award for 21. år på rad. Selskapet vant nok en gang i klassen beste Cruiserederi. Reiselivsbransjens egen kåring ble avholdt på Wallmans torsdag 14. januar.
Innenfor kategorien beste cruiserederi er det reisebyråene som har stemt frem prisvinneren.

Administrerende direktør i RCL Cruises i Norden er stolt over anerkjennelsen – Vi er fantastisk glade og stolte over at det er 21. gang vi vinner denne prisen, sier Mats Jacobsson – Det viser at vi har tillitt fra våre byråer og samarbeidspartnere. Dette stimulerer oss til å fortsette arbeidet vårt med å finne nye cruise gjester og tilby de beste cruiseopplevelsene som et feriealternativ år etter år.