Grand Travel Award 2018

Pressemelding   •   jan 12, 2018 15:30 CET

For 23. år på rad er Royal Caribbean International stemt frem som det beste cruiserederiet i reiselivsbransjens egen kåring Grand Travel Award. Og for andre gang tar også søster rederiet Azamara Club Cruises seieren i kategorien for mindre skip.

Grand Travel Award ble arrangert på Wallmans torsdag 11. januar, og det er reisebyråene som har stemt frem prisvinneren.

Head of Sales for RCL Cruises i Norden er stolt over anerkjennelsen – Vi er fantastisk glade og stolte over å hente hjem denne prisen for Royal Caribbean nok en gang. Og det er spesielt hyggelig at vårt litt mindre kjente rederi Azamara Club Cruises også går til topps i kåringen sier Simen Opsahl. Når vi i tillegg ser at vårt tredje brand Celebrity Cruises også var nominert må vi si oss fornøyde – Det viser stor tillit fra våre byråer og samarbeidspartnere. Cruisemarkedet er i vekst og vi gleder oss til å lansere flere flotte nye skip i den nærmeste årene.

Om Royal Caribbean Cruises Ltd.

Royal Caribbean Cruises Ltd. (RCCL) er et globalt cruise selskap som eier cruise brandene Royal Caribbean International, Celebrity Cruises, Pullmantur, Azamara Club Cruises og CDF Croisières de France, samt TUI Cruises via 50 prosent joint venture. Tilsammen opererer disse seks brandene 47 skip, samt 12 som er under konstruksjon. Ytterligere informasjon finnes på www.RCLcorporate.com.

Royal Caribbean Cruises Ltd. (NYSE: RCL) er børsnotert i New York.