Musikalen Grease kommer på Royal Caribbeans nye skip Harmony of the Seas

Pressemelding   •   des 02, 2015 16:43 CET

OSLO , 2. desember 2015 - Rydell High School er på vei til Royal Caribbean. Broadway musikalen Grease inntar scenen ombord Harmony of the Seas - det nye etterlengtede flaggskipet til Royal Caribbean som skal seile i Europa sommeren 2016.

Grease er et show som passer alle aldre, de kjente låtene vil garantert få gjestene til å reise seg i setene sier Ellen Stebekk i Royal Caribbean. Som det første rederiet med Broadway forestillinger ombord, er det også passende at vi er de første til å bringe Grease til sjøs.

Som en del av Royal Caribbeans prisbelønte Broadway tilbud, kan gjestene ombord ta del i forestillinger som: Queen med We Will Rock You ombord på Anthem of the Seas, historiefortelling om ABBAs tidløse sanger i MAMMA MIA ! ombord på Allure of the Seas, en av verdens mest elskede musikaler CATS, ombord på Oasis of the Seas, Saturday Night Fever ombord på Liberty of the Seas, og nå, Grease ombord på Harmony of the Seas.

Harmony of the Seas vil spenne 16 gjeste dekk, omfatte 227,000 brutto registertonn, bære 5,497 gjester fordelt på 2,747 lugarer. Oasis -klassen er en arkitektonisk vidunder hvor Royal Caribbean tilbyr et eksklusivt konsept med syv spesialområder, med blant annet Central Park, Boardwalk, Royal Promenade, Pool and Sports Zone, Vitality at Sea Spa og Fitness Center, show & underholdning og barneklubber. For mer informasjon om Harmony of the Seas, besøk RoyalCaribbean.no /Harmony of the Seas. Skipet vil seile fra Barcelona hver uke sommeren 2016.