​Royal Caribbean lanserer NYTT suite klasse program

Pressemelding   •   aug 13, 2015 13:55 CEST

«Royal Suite Class» tilbyr førsteklasses service med skreddersydde tilpassinger.

MIAMI 11. august 2015 – Royal Caribbean er kjent for banebrytende skipsdesign, lojalitetsprogrammet GOLD Anchor service, topp førsteklasses underholdning, og eksklusive attraksjoner ombord. Selskapet lanserer i disse dager det nye programmet «Royal Suite Class», designet for de mest kresne eventyrere. Ved å velge «Royal Suite Class» hos Royal Caribbean, vil kundene oppleve et bredt spekter av fordeler og fasiliteter.

"Det nye Royal Suite Class konseptet tilbyr kundene ekstraordinære opplevelser som den kresne reisende vil sette pris på, " sier Michael Bayley, president og CEO, Royal Caribbean International. " Vi tilbyr noen av de mest fantastiske og unike suitene ombord på de mest revolusjonerende skipene, og med «Royal Suite Class» vil vi skape opplevelser som både er innbydende og gir det lille ekstra for våre gjester som ønsker et luksuriøst eventyr "

Sammen med velutstyrte lugarer, vil «Royal Suite Class» gjestene kunne glede seg over:

• Egen personlig butler sertifisert fra det britiske Butler Institute (gjelder Star Class)
  • Gratis adgang til spesialitet restaurantene (gjelder Star Class)
  • Egen Suite klasse restaurant  - California-chic Coastal Kitchen restaurant
  • Gratis VOOM - Raskeste internet til sjøs
  • Drikkepakke inkludert
  • VIP sitteplasser på utvalgte restauranter og underholdning
  • Oppgraderte lugar fasiliteter
  • Tips inkludert

- alt for en ekstraordinær ferieopplevelse.

Det nye «Royal Suite Class» vil være tilgjengelig på seilinger fra fra mai 2016. Programmet vil være tilgjengelig ombord på Royal Caribbeans Oasis- og Quantum - klasse skip: Anthem of the Seas, Quantum of the Seas, Allure of the Seas, og Oasis of the Seas, samt Harmony of the Seas og Ovation of the Seas når de lanseres våren 2016.

• Overlegen service
  • I det nye suite programmet vil Royal Caribbean nå tilby egne private butlere som følger med i «Star Class» kategorien. Butlerene er sertifisert av British Butler Institute, og de vil fungere som en personlig assistent for å bistå gjestene i «Star Class» med nesten alt, 24 timer i døgnet. Butleren tar hånd om restaurant bestillinger og roomservice. De vil også være tilgjengelige ved eventuelle andre behov – som alt fra vaskeriservice/ stryking og skopuss, til bagasjehåndtering og utpakking av baggasje. Utover dette vil den personlige butleren skjemme bort gjestene med håndlagde cocktails laget i suiten, de vil også bistå med å legge tilrette for og reservere tilpassede utflukter

Oppgradert fasiliteter
    Gjestene i Royal Suite klasse vil nyte godt av å føle seg komfortable med oppgraderte fasiliteter med velværeprodukter fra Hermès, Ferragamo og L'Occitane. Sengetøy fra Frette og eksklusive Duxiana DUX madrass med luksus overmadrasser. Gjestene vil også ha tilgang til ubegrenset VOOM høyhastighets internet slik at de kan dele sine erfaringer med sin familie og venner hjemme.

Personlig Service
    Luksus defineres av gjestenes personlige erfaringer. Ombord på et Royal Caribbean skip det er nedfelt at mannskapet utøver en personlig og skreddersydd service – dette gjenspeiler seg i alt fra velkomstgave til det å tilby gjestene deres favoritt cocktail før middag. Gjestene skal føle at alle deres personlige preferanser blir oppfylt.

• Eksklusivitet og prioritert tilgang
  • Royal Suite Class gjestene vil også ha tilgang til en rekke en rekke eksklusive områder, som til et privat Suite Sun Deck og en egen suite klasse restaurant - California-chic Coastal Kitchen restaurant. Suite gjestene har også reserverte VIP sitteplasser til de oppsatte Broadway musikalene og Oasis-klassens Aquatheater med sine spektakulære akrobatiske dykkere. I tillegg vil Royal Suite Class gjestene også nyte godt av adgang til den eksklusive Barefoot Beach på Royal Caribbeans private strandparadis på Labadee, Haiti.

Her vil gjestene ha mulighet til å reservere de private hyttene på øya.

For mer detaljer om Royal Suite Class og de fasiliteter som er tilgjengelige for hver enkelt kategori besøk www.RoyalCaribbean.com/RoyalSuiteClass.