Royal Caribbean lanserer underholdnings tilbudet på Harmony of the Seas

Pressemelding   •   jan 15, 2016 15:00 CET

Oslo, 15. Januar 2016 - Royal Caribbeans nyeste stolthet, Harmony of the Seas seiler i Middelhavet i sommer, med avreise fra Barcelona hver søndag.

Rederiet tilbyr et stort og variert underholdnings tilbud ombord på Harmony of the Seas  – seil avgårde i de varme sommernettene med Broadway ' s Grease suksess. Se hvordan banebrytende teknologi tar over isen med en mulltimedia opplevelse som fullstendig forandrer opplevelsen av et is-show. Eller se høytflyvende våghalser skaper store adrenalinkick i AquaTheateret med fantastisk vannakrobatikk.

Dette er bare begynnelsen. Forbered deg på Royal Caribbeans største underholdningstilbud! Vi tar underholdning til neste nivå ombord på Harmony of the Seas, sier Ellen Stebekk, markedssjef, Royal Caribbean Norden. Harmony gjestene har mye å glede seg til!

Eventyrlig Musikal med Columbus
Gi deg i vei på et livlig eventyr i Musikalen Columbus. Denne nye produksjonen foreller historien om Cristopher Columbus uheldige slektning Marvin, og hans reise til Karibien. En fantastisk og revolusjonerende oppsetning som tar med publikum over Atlanteren til Karibien. Muslikalen vil fenge vil hele familien.

Grease
Grease er et show som passer alle aldre og de kjente låtene vil garantert få gjestene til å reise seg i setene. "Summer lovin'" ligger i luften på Harmony of the Seas med denne storslagne oppsettningen av Broadways hitmusikal Grease, som kommer til det åpne hav for första gang.

Aqua Theater når nye høyder
Aqua Theater er ikke som noe annet på det åpne hav. Mulighetene utnyttes til fulle med den fantastiske beliggenheten, akterut på skipet under åpen himmel.

Høytflyvende kunster, dypdykkende akrobatikk og fantastiske stunta på en måte du aldri har sett tidligere. I showet «The Fine Line» balanserer akrobatørene på grensen mellom det ekstreme og det ekstraordinære. Her trenger man også øyner i nakken for å få med seg alt det spektakulære som skjer rundt deg, hold også et øye med vannet, ettersom det integreres med artistene.

Benytt også anledningen til å oppleve den latterfylte oppvisningen i «Hideaway Heist». Begi deg inn i en verden som minner om et luxuriøst ferieanlegg på 1950-tallet der våre gutter og jenter tar oss med på lek rundt bassengkanten. Forvent deg familievennlig underholdning og oppsiktsvekkende triks.

Is-showet tar spranget inn i fremtiden på Harmony of the Seas, hvor artister i verdensklassen utfører ekstraordinære ferdigheter med imponerende multimedia grafikk, lyd og teknologi. Gjestene vil oppleve at overflaten av skøytebanen i Studio B forvandles foran øyne deres.

"Puzzle Break: Escape the Rubicon" Det finnes noen gåter du løser og noen gåter du løper ifra! I den nye og ekslusive "Puzzle Break: Escape the Rubicon" kommer du til å forflyttes til en annen verden og en annen tid. Samarbeid med venner, gamle som nye, når du forsøker å finne de skjulte ledetrådene som behøves for å løse en rekke gåter som til slutt nøster opp mysteriet med Rubicon! Med kun 60-minutter til rådighet øker spenningen for hvert sekund.

Se opp for RED PARTY, det hotteste partyet til sjøs. Med DJ:s, spesialeffekter og teknologi - er dette en dose natteliv man ikke bør gå glipp av.

Stowaway Piano er et pop-up piano show, som opprinnelig debuterte på Anthem of the Seas. Bak døren. Rundt hjørnet. I heisen. Ved bassenget. Du vet aldri hvor Stowaway Piano-spilleren dukker opp neste gang!. Hold ørene åpne etter denne smygende artisten som kan dukke hvor somhelst på skipet.

Harmony of the Seas vil ha 16 gjeste dekk, omfatte 227,000 brutto registertonn, bære 5,497 gjester fordelt på 2,747 lugarer. Oasis-klassen er en arkitektonisk vidunder hvor Royal Caribbean tilbyr et eksklusivt konsept med syv spesialområder, med blant annet Central Park, Boardwalk, Royal Promenade, Pool and Sports Zone, Vitality at Sea Spa og Fitness Center, show & underholdning og barneklubber. For mer informasjon om Harmony of the Seas, besøk RoyalCaribbean.no /Harmony of the Seas. Skipet vil seile fra Barcelona hver uke sommeren 2016.