​Verdens raskeste internett til sjøs

Pressemelding   •   mai 04, 2016 09:45 CEST

Tidligere har muligheten for internett til sjøs vært begrenset, ikke minst for en rask oppkobling. Nå tilbyr Royal Caribbean høyhastighets WiFi på alle sine skip. Rederiet har investert i egen satelitt som gjør det mulig å surfe like raskt som hjemme, selv når du er langt fra land. Vi kaller dette VOOM og det tilsvarer 4G i Norge.

Del dine ferieminner direkte på Facebook, Snapchat og Instagram! Gå ikke glipp av favorittserien på Netflix/Viaplay og lytt til dine favorittspillelister på spotify. Del morsomme og minnerike øyeblikk på Facebook og Instagram. Du kan også holde kontakten med de hjemme på Facetime, Skype, SMS og e-mail. Like raskt som om du var hjemme.

Verdens raskeste WiFi til sjøs
VOOM har tidligere kun eksistert på Royal Caribbeans største skip. Nå tar det innovative rederiet utviklingen lengre gjennom å tilby høyhastighets WiFi på selskapets 24 skip. Prisen for oppkobling kan sammenlignes med flere landbaserte hotell resorter.

Velg mellom to internett pakker:
• For deg som vil surfe, dele ferieminner på sosiale medier og holde deg oppdatert på mail: VOOM-pakke fra $12.99 per enhet/ per dag. For flere enheter tilbys en redusert pris.

• For deg som både vil surfe, streame filmer og musikk fra Netflix og Spotify samt videochatte via Skype:  VOOM-pakke fra $17.99 per enhet/ pr dag. For flere enheter tilbys en redusert pris.
  • Om RCL Cruises Ltd