Rusta satser på soverommet

Rusta satser på soverommet

I høst får soverommet litt ekstra kjærlighet når Rusta slipper sine nyheter innen sengetekstiler, tepper og småmøbler. Å skape følelse av hotell på hjemmeplan, har aldri vært enklere!

I august kommer det flere nyheter til soverommet til Rustas varehus. Varemerket Elsaform fortsetter å stå for det naturnære og bærekraftige. I høst oppdateres sengetøysortimentet med myke bomullssengesett i flere duse farger. Perfekt å kombinere med et vakkert pledd i 100% ull. Blant nyhetene fra Elsaform, er det også gardiner og putetrekk i BCI-sertifisert bomull. Satsingen på bomull som produseres på en bærekraftig måte fortsetter, og i høst er hele 70% av bomullen i Rustas interiørsortiment BCI-merket.

For den som foretrekker farger og mønster, kommer det flere fine tekstilnyheter. Mønsteret Savanna, med smygende kattedyr, gir en eksotisk og luksuriøs følelse. Sortimentet av pynteputer rommer flere nyheter, som den avlange puten Linnea med dekorativ knapp og Samira i krøllete fløyel.

Et mykt teppe å sette føttene på, gjør soverommet ekstra hyggelig. Nyheten Ella, men fantastisk glans, er et perfekt valg. Eller hvorfor ikke et teppe i ullblanding? Bordet Mario og Hektor passer begge som nattbord, gjerne sammen med en nattbordlampe.

I høst finner du flere nyheter på Rusta som gjør det enkelt å skape et soverom der følelsen er minst like herlig som på hotell. Fra sengesett, sengetepper og pledd til pynteputer og gardiner. I sortimentet finnes det også praktiske oppbevaringskurver i rotting og vannhyacint, knagglister i tre, speil, prints og mengder av belysning.

For produktinformasjon, prisopplysninger og høyoppløselige bilder, se vedlagt pressemateriell.

Nyhetene finnes i varehusene fra uke 31.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510