Smartsons testpiloter er enige: Alle anbefaler Rustas non-woventapeter!

Smartsons testpiloter er enige: Alle anbefaler Rustas non-woventapeter!

100 prosent av Smartsons testpiloter vil anbefale Rustas non-woventapeter. Det viser resultatet av en test som ble gjennomført fra desember 2018 til januar 2019.

De 40 testpilotene fikk mulighet til å tapetsere et valgfritt rom med seks tapetruller og tilbehør, helt kostnadsfritt. Resultatet har blitt delt via en felles testpilotblogg og i sosiale kanaler. Etter testen har tapetene blitt evaluert og anbefalt. ”Enkel å legge og perfekt tykkelse på tapetet”, ”Fantastisk bra og veldig fine tapeter” og ”Kommer til å anbefale andre å gå for Rustas tapeter”, var noen av testpilotenes vurderinger på bloggen.

Les mer om testen hos Smartson her.

Mer om Rustas non-woventapeter
Rustas tapeter er laget i non-woven av høyeste kvalitet. Tapetene, som er FSC-merkede, er enkle å sette opp og helt formstabile. Det innebærer at de hverken krymper eller sveller, hvilket gjør tapetene enkle å legge. Du ruller tapetlimet direkte på veggen og legger deretter tapetet. Tapetlengdene monteres kant i kant slik at du unngår skjøtene.

Se alle tapeter her.

Om Rusta

Rustas visjon er å bli nr. 1 for livet hjemme. Rustas sortiment er bredt og bedriften tilbyr produkter innenfor kategoriene hjem & innredning, gjør det selv, fritid, skjønnhet & helse, hage og jul – alltid til overraskende lave priser. Rusta er et svensk foretak og det første varehuset åpnet i 1986. Rusta har i dag mer enn 2000 ansatte, 91 varehus i Sverige, over 20 varehus i Norge, 2 varehus i Tyskland samt 4 innkjøpskontorer i Asia. Rusta.com.