Logistikk og infrastruktur er Ruukkis spesialitet

Pressemelding  •  05-03-2012 21:57 CET

Stålkonsernet  Ruukki er  tilstede på den norske logistikkmessen Transport & Logistikk 2012  på Hellerudsletta utenfor Oslo, 6. og 7. mars. Besøk Ruukki på messen på Exporama Senteret og inspireres, få et innblikk i fremtidens materialhåndtering og ta del i nyheter og trender på Norges viktigste møteplass for innkjøpere av logistikk- og transportløsninger.

Ruukki designer, produserer og installerer logistikkbygninger for dine behov. Vi har lang erfaring med å bygge store logistikk sentre for intermodal trafikk. Nylig har vi blant annet deltatt i byggingen av verkstedhallen i Horten Industripark for FMC Technologies. Ruukki er kjent også av data-basert logistikkløtsninger.

Välkommen til å besøke oss!

Åpningstider:

Tirsdag 6. mars kl.0900 - 1600

Onsdag 7. mars kl. 0900 - 1600

Du finner oss i Ruukki på stand nr 197 i hall 2

Kontakt: Marketingsjef Johan Tykesson, tel. +46 10 78 78518

Ruukki leverer metallbaserte komponenter, systemer og integrerte systemer til konstruksjons- og maskinteknisk industri. Ruukki har et bredt utvalg av metallprodukt og tjenester. Selskapet er etablert i ca. 30 land og har rundt 11 800 ansatte. Netto salg i 2011 var på totalt 2,8 milliarder EURO. Selskapets aksjer er notert på NASDAQ OMX Helsinki (Rautaruukki Oyj: RTRKS). Selskapet benytter markedsføringsnavnet Ruukki.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom