Effekten av Cyberangrepet i Saint-Gobain

Som flere andre store selskaper ble Saint-Gobain på tirsdag 27. juni utsatt for et cyberangrep. På grunn av sikkerhetsårsaker og for å beskytte data har konsernet isolert sitt IT-system.

E-post fungerer ikke for tiden, men telefon og telefax fungerer som normalt. ( +47 63 87 06 00 - +47 63 8 7 ).

Vi har opprettet gmail kontoer på alle våre ansatte basert på fornavn.etternavn.sg@gmail.com

Norske ordre blir videresendt fra ansatte eller kan legges direkte til fellesmail : sga.sverige@gmail.com

Ordre blir sendt fra Born/ Nederland, men med redusert kapasitet på plukklister, så beregn noe lengre leveringstid.

Om du har spørsmål eller ubekreftede ordrer send oss en melding på vår nyopprettede e-post til Kundeservice: sga.sverige@gmail.com så skal vi svare deg så effektivt som mulig.

Tags

Viggo Larsen