Saint-Gobain stiller ut på Eisenwarenmesse - International Hardware Fair

Saint-Gobain stiller ut på Eisenwarenmesse - International Hardware Fair

Saint-Gobain Abrasives, verdens ledende produsent av slipeprodukter, stiller ut på Eisenwarenmesse – International Hardware Fair i Køln, Tyskland 6-8 mars.

På messen presenteres flere nyheter, bl. a. lanseres Norton Quantum™3 offisielt. Det er den seneste landevinningen innen slipe- og bindemiddelsteknologien som gir ekstrem produktlevetid og avvirkningshastighet for navrondeller og kappeskiver, lamellrondeller og fiberrondeller samtidig som slipingen blir myk og bekvem for brukeren.

En annen hovedattraksjon som presenteres på messen er den nye grafiske designen for varemerket Flexovit: Yellow Sunrise. Det er et helt nytt og moderne utseende på Flexovits produkter, forpakninger og butikkmateriale som har blitt tatt frem med brukeren i fokus. Bruk av piktogram, fargekoding og tydelige kvalitetsnivåer gjør det lett for brukeren å velge riktig produkt for arbeidet som skal utføres.

Dessuten kommer en demonstrasjonsavdeling til å finnes på stand der de seneste innovasjonene vises. Nyheter fra Saint-Gobain Abrasives andre varemerke Norton Clipper, Norton Expert, Flexovit Merchandising, Atlas Zimpara, Rasta og Grinding kommer også til å bli presentert på Eisenwarenmesse.

Velkommen til et besøk hos oss i Hall 10.2 stand G012 !

Under messen finnes det to representanter fra Saint-Gobain Abrasives tilgjengelig for å gi intervjuer: Derk Vruwink (Product Manager kappeskiver & navrondeller, 6-7 mars) og Marko Versteegen (Global Key Account Manager distribution markets, 6-8 mars). Kontakt gjerne Viggo Larsen for å booke tid for et møte ( 63 87 06 00/ 912 40 281, viggo.larsen@saint-gobain.com )

Derk Vruwink

Product Manager, Cutting-off & Grinding Wheels Northern Europe & South Africa

Derk har arbeidet innen Saint-Gobain i mer enn 10 år.Han er ansvarlig for alle høytpresterende produkter under varemerkene Norton og Flexovit. Han har Eibergen i Nederland som sin base og har ansvar for produkt- og markedsutvikling i Nord-Europa og Syd-Afrika.

Marko Versteegen

Global Key Account Manager Distribution Markets

Marko har arbeidet innen Saint-Gobain i over 15 år og er stasjonert i Nederland. Han er kommersielt ansvarlig for nøkkelkunder over hele verden. Nøkkelkundene er importører og distributører av Saint-Gobain Abrasives slipeprodukter.