Nye lakkfiltere

Nye lakkfiltere

Norton lanserer to nye engangsfiltere for filtrering av lakk før lakkering. De nye filtrene, Norton Paint Strainer, gir lakk av høyeste kvalitet i henhold til produsenten.

De nye engangsfiltrene Norton Paint Strainer er beregnet for vannbasert lakk og er produsert av høykvalitativt papir som gir lakk av høyeste kvalitet. De har stor filterflate noe som gir hurtig filtrering. Norton Paint Strainer finnes i to ulike maskestørrelser: 190 µm og 125 µm og er fargekodede for hurtig og enkel identifisering: 190 µm = hvit og 125 µm = blå. Filtrene levereres i en praktisk forpakning som fungerer som dispenser og gir med dette renere oppbevaring og enklere håntering.

”Med de nye filtrene Norton Paint Strainer får man hurtig en lakk av høy kvalitet, noe som minsker tiden for etterbearbeiding og man får et bedre sluttresultat raskt” sier Lars-Erik Arnesen, salgsrepresentant hos Saint-Gobain Abrasives AS.

Lars-Erik Arnesen

Sales Engineer Øst 41 56 02 02