Samsungs kjøleskap med kullsyrevann er nå i butikk

Samsungs kjøleskap med kullsyrevann er nå i butikk

Nå trenger du ikke gå over bekken etter vann – det holder å gå inn på kjøkkenet. Med det nyeste medlemmet i French Door-familien kan du nå nyte litt luksus i hverdagen med iskaldt kullsyrevann uten at du trenger å åpne kjøleskapsdøren.

Oslo, 13. mai 2014 – Samsungs franske revolusjon fortsetter og i dag er nyheten French Door med kullsyrevann tilgjengelig i butikk. French Doors doble dører kan åpnes bredt og i den vide horisontale plassen kan du enkelt få plass til store tallerkener. Det er enkelt å justere hyllene og boksene slik at det passer til ditt behov. Den nedre frysedelen er også organisert i ulike nivåer slik at det som ligger i bunn ikke skal bli glemt.

Til tross for kjøleskapets nette størrelse er det enkelt å lage en stor bolle punsj til fest siden ismaskinen i French Door kan produsere over 2,3 kg is per dag. Like enkelt som det tidligere har vært å få vann og is kan du nå få vann med kullsyre direkte fra døren. Du kan selv avgjøre hvor mye kullsyre du vil at vannet skal ha med hjelp av LED-displayet på kjøleskapets utside. Kullsyrepatronen er lett å bytte når den er tom, da den sitter bak en diskret dør på innsiden av kjøleskapet.

Den separate Cool Select Zone-boksen passer perfekt for å raskt kjøle ned drikke eller langsomt tine mat. Du kan selv velge om boksen skal ha pluss- eller minusgrader med hjelp av fire forhåndsprogrammerte temperaturer.

French Door finnes i butikk nå, og veiledende pris er 26 995 NOK

PRESSEKONTAKT:

Er du interessert i pressemateriell og testprodukter fra Samsung?

Kontakt Hanne Kjærnes, PR-operatørene, hk@pr-o.no, 997 41 263/476 20 200

Kategorier

Samsung Electronics Co Ltd, Korea er en global leder innen teknologi og skaper nye muligheter for mennesker over hele verden. Gjennom kontinuerlig innovasjon utvikler vi SMART-TV, smarte telefoner, tablets, PC-er, skrivere, kameraer, kjøkken- og hvitevarer, LTE-systemer, medisinsk utstyr, halvledere og LED-løsninger. Vi er 286 000 medarbeidere i 80 land med en omsetning på 216,7 milliarder dollar i 2013. For mer informasjon besøk www.samsung.no

Kontakter

For pressehenvendelser vedrørende mobil, nettbrett, PC og wearables, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Anja Aasegg Johannesen Gjelder journalister +47 916 16 329

Pressekontakt Trigger v/ Martin Grevstad Gjelder journalister +47 913 91 244
For pressehenvendelser vedrørende TV og lyd, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Sandra Dvergastein Gjelder journalister +47 468 44 397
For pressehenvendelser vedrørende monitor, minne og hvitevarer, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Tobias Gausemel Backe Gjelder journalister +47 975 47 778

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med innovative ideer og teknologi, omdefinerer verden for TV, smarttelefoner, bærbare enheter, nettbrett, kameraer, digitale apparater, skrivere, profesjonelle skjermer, ssd, minnekort, medisinsk utstyr, nettverkssystem, halvledere og LED-løsninger. Vi er også ledende innen tingenes internett gjennom, blant annet våre digitale helse- og smarte hjem-initiativ. Samsung har 319 000 medarbeidere i 84 land, og en årlig omsetning på nesten 1500 milliarder. For mer informasjon besøk www.samsung.no eller den offisielle bloggen news.samsung.com.