Samsungs kjøleskap med kullsyrevann er nå i butikk

Pressemelding   •   mai 13, 2014 09:00 CEST

Nå trenger du ikke gå over bekken etter vann – det holder å gå inn på kjøkkenet. Med det nyeste medlemmet i French Door-familien kan du nå nyte litt luksus i hverdagen med iskaldt kullsyrevann uten at du trenger å åpne kjøleskapsdøren.

Oslo, 13. mai 2014 – Samsungs franske revolusjon fortsetter og i dag er nyheten French Door med kullsyrevann tilgjengelig i butikk. French Doors doble dører kan åpnes bredt og i den vide horisontale plassen kan du enkelt få plass til store tallerkener. Det er enkelt å justere hyllene og boksene slik at det passer til ditt behov. Den nedre frysedelen er også organisert i ulike nivåer slik at det som ligger i bunn ikke skal bli glemt.

Til tross for kjøleskapets nette størrelse er det enkelt å lage en stor bolle punsj til fest siden ismaskinen i French Door kan produsere over 2,3 kg is per dag. Like enkelt som det tidligere har vært å få vann og is kan du nå få vann med kullsyre direkte fra døren. Du kan selv avgjøre hvor mye kullsyre du vil at vannet skal ha med hjelp av LED-displayet på kjøleskapets utside. Kullsyrepatronen er lett å bytte når den er tom, da den sitter bak en diskret dør på innsiden av kjøleskapet.

Den separate Cool Select Zone-boksen passer perfekt for å raskt kjøle ned drikke eller langsomt tine mat. Du kan selv velge om boksen skal ha pluss- eller minusgrader med hjelp av fire forhåndsprogrammerte temperaturer.

French Door finnes i butikk nå, og veiledende pris er 26 995 NOK

PRESSEKONTAKT:

Er du interessert i pressemateriell og testprodukter fra Samsung?

Kontakt Hanne Kjærnes, PR-operatørene, hk@pr-o.no, 997 41 263/476 20 200

Samsung Electronics Co Ltd, Korea er en global leder innen teknologi og skaper nye muligheter for mennesker over hele verden. Gjennom kontinuerlig innovasjon utvikler vi SMART-TV, smarte telefoner, tablets, PC-er, skrivere, kameraer, kjøkken- og hvitevarer, LTE-systemer, medisinsk utstyr, halvledere og LED-løsninger. Vi er 286 000 medarbeidere i 80 land med en omsetning på 216,7 milliarder dollar i 2013. For mer informasjon besøk www.samsung.no