Apple og SAP slår seg sammen for å forenkle hvordan du jobber på iPhone og iPad

Pressemelding   •   mai 05, 2016 20:36 CEST

Apple og SAP slår seg sammen for å forenkle hvordan du jobber på iPhone og iPad
Selskapene vil i fellesskap lansere nye iOS apps og en verktøykasse for programvareutviklere som skal brukes til å bygge kraftige forretningsapplikasjoner.

Les den opprinnelige pressemeldingen her:

Som markedslederen innen forretningsprogramvare hjelper SAP virksomheter av alle størrelser og innen alle bransjer til å bli bedre. Fra administrasjon til styrerom, lager til kasse, kontor til mobil enhet – SAP hjelper mennesker og organisasjoner til å jobbe bedre sammen og med å bruke forretningsinnsikt mer effektivt for å ligge foran konkurrentene. SAPs applikasjoner og tjenester gjør det mulig for mer enn 310000 kunder å drive lønnsomt, tilpasse seg endringer og oppnå bærekraftig vekst. SAP er børsnotert i Frankfurt og på NYSE. Se www.sap.com/norway for mer informasjon.

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.