SAP lanserer intelligente forretningssystemer med S/4HANA Cloud

SAP lanserer en versjon av S/4HANA Cloud som tar skybaserte virksomheter til et nytt nivå. Den nye løsningen er basert på det nyeste innen arkitektur, minnebasert teknologi (HANA), kontekstbasert analyse, digitale assistenter (Co-Pilot), maskinlæring og det prisbelønnede brukergrensesnittet SAP Fiori.

– I flere tiår har SAP ledet an innen første generasjons ERP-løsninger. Vi var også tidlig ute med å bygge skybaserte ERP-systemer. Der andre aktører holder fast ved tidligere arkitektur, går SAP videre og investerer i innovasjon, sier norgessjef Stefano Holguin.

­– I SAP S/4HANA Cloud har vi samlet det siste innen arkitektur og teknologiske nyvinninger. I kombinasjon med SAPs kompetanse innen forretningsstyring gjør dette at kundene kan dra nytte av en helt ny generasjon med intelligente forretningsystemer i skyen, fortsetter han.

Nyheter i SAP S/4HANA Cloud gjør at kundene blant annet kan:

• Justere og implementere nye forretningsmodeller
  • Gjennomføre tiltak basert på sanntidsinformasjon fra driften
  • Oppnå lønnsomhet svært raskt grunnet lave oppstartskostnader og kort installasjonstid
  • Fokusere på salg og kundetilfredshet gjennom optimaliserte back-office funksjoner i sanntid
  • Dra nytte av en integrert pakke med sky-baserte SAP-applikasjoner
  • Emner

• Data, telekom, IT

Som markedslederen innen forretningsprogramvare hjelper SAP virksomheter av alle størrelser og innen alle bransjer til å bli bedre. Fra administrasjon til styrerom, lager til kasse, kontor til mobil enhet – SAP hjelper mennesker og organisasjoner til å jobbe bedre sammen og med å bruke forretningsinnsikt mer effektivt for å ligge foran konkurrentene. SAPs applikasjoner og tjenester gjør det mulig for mer enn 345 000 kunder å drive lønnsomt, tilpasse seg endringer og oppnå bærekraftig vekst. SAP er børsnotert i Frankfurt og på NYSE. Se www.sap.com/norway for mer informasjon.

Pressekontakt Director Nordic Communications +46733587798

Ingrid Helsingen Warner