FEIRER NAVNEBYTTE MED TRENINGSFEST

Tre år er gått siden SATS og Elixia fusjonerte og ble til SATS Elixia. Mandag forsvinner Elixia-navnet for godt - etter å ha vært tilstede i Rogaland siden 2001.

- Fra nå av blir alle våre 10 sentre i regionen til SATS. Vi har brukt både penger og ressurser på å oppgradere senterne og er stolte av å kunne invitere både medlemmer og andre til skikkelig treningsfest førstkommende mandag, forklarer regionansvarlig Trude Torset.

Navnebyttet kommer som en følge av treningsenterkjedens ønske om en klar og tydelig profil, samt omfattende brukerundersøkelser som viser at medlemmene faktisk ønsket seg navnet SATS.

Regionansvarlig Torset er klar på at det blir en forandring til det bedre.

- Vi er til for våre medlemmer, og er lydhøre for deres ønsker Jeg kan love at både lokaler og treningstilbud er bedre enn noensinne.

For å oppleve “nye” SATS, inviteres medlemmer og andre interesserte til treningsfest førstkommende mandag 20. august. Det vil være ulike aktiviteter på senterne rundt om i Rogaland, men felles for alle er formidling av treningsglede.

- Tasta har fått egen yogasal med utvidet tilbud, dette er noe helt nytt i Rogaland. På Bryne kan de som ønsker få lov til å trene sammen med fotballgutta til Bryne FK og på Madla har vi innvielse av vår nye løpebane samt morsomme konkurranser, aktiviteter for de minste og massevis av gruppetimer, forklarer Torset.

(For detaljerte opplysninger knyttet til treningsfesten mandag 20.august, kan man også se oppslag på respektive treningssenter eller sjekke ut SATS´ Facebook-side.)

Med sine 10 sentre er Rogaland SATS nest største region etter Oslo. Med en kombinasjon av SATS og SATS Base (tidligere Fresh Fitness), er målet å nå ut til enda flere treningsglade nordmenn.

- Vi gjennomførte nylig en stor, nordisk undersøkelse som viser at SATS-medlemmer faktisk er mer lykkelig enn den gjennomsnittlige befolkningen. Det er en helt klar sammenheng mellom trening og lykke, og vi ønsker jo at flest mulig skal ha mulighet til å oppleve dette. Derfor har vi også lansert en ny medlemsmodell der du kun betaler for tiden du faktisk bruker på våre sentre. Ingen skal la være å trene hos SATS fordi det er for dyrt, understreker Trude Torset.

We will make the Nordic people healthier and happier

SATSELIXIA er Nordens største treningssenterkjede med en sterk visjon om å spille en viktig rolle for helsen og livskvaliteten til våre medlemmer og i samfunnet.

SATSELIXIA tilbyr moderne treningsutstyr, høyt kvalifiserte personlige trenere, og det største og beste gruppetreningstilbudet i hele Norden. Vi har også stort fokus på å støtte medlemmene utenfor de fysiske senterne våre, ved hjelp av online trening og digitale verktøy.

Vi jobber hele tiden med trendforskning, nyskapning for å være bransjens beste og mest fremoverlente treningsskjede