SATS åpner enda et treningssenter på Kolbotn

SATS åpner enda et treningssenter på Kolbotn

SATS fortsetter å vokse og åpner enda et treningssenter, SATS Kolbotn Torg, i månedsskiftet november/desember. Det betyr at SATS øker tilgjengeligheten til trening for flere mennesker i regionen.

Det er nå klart at SATS åpner et helt nytt treningssenter på Kolbotn. Det nye treningssenteret ligger på kjøpesenteret Kolbotn Torg og kommer til å komplementere SATS eksisterende treningssenter, SATS Kolbotn, som allerede er godt etablert i området. Det nye senteret på ca. 1 300 kvadratmeter kommer til å tilby moderne og inspirerende treningslokaler med det nyeste treningsutstyret og funksjonelle områder for PT-virksomhet, samt tilby sportsmassasje og fysioterapi. I tillegg vil den populære gruppetimen Indoor Running være tilgjengelig på senteret.

-Våre medlemmer på Kolbotn lever aktive liv og har etterspurt ytterligere treningsmuligheter i området, og det vil vi hjelpe til med. En viktig faktor for å opprettholde gode treningsvaner er nettopp nærheten til et treningssenter, og derfor er vi stolte over å nå kunne åpne enda et treningssenter midt på Kolbotn. Vi gleder oss til å ønske både nye og eksisterende medlemmer velkommen i slutten av året, sier Wenche Evertsen, Country Manager SATS Norge.

SATS nåværende senter, SATS Kolbotn, holder åpent som vanlig, men med tydelige smitteverntiltak for god hygiene og avstand mellom besøkende på senteret. Akkurat nå er det kun medlemmer som bor i Nordre Follo kommune som har tilgang til senteret. Dette gjelder frem til sentrene i Oslo og Drammen åpner igjen.