Slik blir SATS Lagunen

​SATS blir enda større i Norges nest største by

-SATS Lagunen blir et viktig supplement til vår øvrige senterportefølje, og vi har sett en etterspørsel etter et treningssenter i dette området. Med en plassering i toppetasjen på den nye delen av Lagunen Storsenter, så er det ingen tvil om at dette blir et stort, lyst og luftig senter med en unik utsikt over området rundt Lagunen, sier regionssjef Trude Torset.

SATS Lagunen vil tilby:

• Gruppetreningssal på rundt 200 kvadrat med et bredt og variert gruppetreningstilbud ledet av dyktige instruktører
  • Stor og luftig kondisjonssone med over 20 tredemøller, hvor det også avholdes timer med instruktør på kondisjonsapparater
  • Innholdsrik frivekstavdeling og basissone for styrketrening
  • Stairmaster, populært og effektivt kondisjonsapparat for både unge og eldre
  • Booty builder, et populært og etterspurt styrkeapparat
  • Personlig trening, våre PTer er klare for å hjelpe deg med å nå dine treningsmål
  • Luftige garderober med dusj og garderobeskap

-Vi gleder oss stort til å presentere SATS-senter nr. 76 i Norge for Bergenserne i slutten av september. Med denne lokasjonen kommer vi til å være enda sterkere tilstede der hvor folk jobber og bor. SATS Lagunen vil bli et topp moderne treningssenter hvor du vil få hjelp med treningen, uansett ditt utgangspunkt, sier Country Manager SATS Norge, John Kristian Stubban.

SATS Lagunen åpner 21. september i den nye delen av Lagunen Storsenter, kun ett minutt fra bybanestoppet. Kommer du med bil, så får du 2 timer gratis parkering i hele åpningstiden.

Vi jobber hele tiden med trendforskning og nyskapning for å være bransjens beste og mest fremoverlente treningskjede.