SATS lanserer direktesendt trening

SATS lanserer direktesendt trening rett hjem i stua, som første aktør i Norden

Fra og med 15. Mars tilbyr SATS livesendte treningstimer rett hjem i stua til det norske folk. På tross av stengte treningssenter tar SATS ansvar for å fortsette å bidra til bedre folkehelse, først gjennom å åpne tilgangen på over 120 Online Training timer – og nå med å lansere direktesendte treningstimer med instruktør til hele Norden.

Torsdag 12. Mars tok SATS beslutningen om å stenge alle sine treningssentre for å hjelpe til med å forhindre smitte av COVID-19. På tross av dette ønsker SATS å fortsette med å oppmuntre mennesker å holde seg aktive og trene der de befinner seg. Derfor har SATS åpnet opp Online Training med ca. 120 treningstimer for alle sine medlemmer og for resten av befolkningen. Nå tar SATS neste steg og lanserer, som første treningsaktør i Norden, live-sendte treningstimer direkte hjem til stua, med oppstart 15. mars. Treningstimene vil være tilgjengelige så lenge det finnes et behov og en etterspørsel fra medlemmene.

SATS ser også en positiv etterspørsel fra barnefamilier som ønsker å aktivere hele familien ved hjelp av SATS Online Training, derfor finnes det nå tilpassede treningsprogram for familier tilgjengelig. SATS planlegger å lansere flere initiativ for familien fremover.

-Vi brenner for trening og helse, og er fortsatt fullt fokuserte på å inspirere flere mennesker til å fortsette med treningen sin. Sammen med noen av våre beste instruktører vil vi nå kjøre våre mest populære gruppetimer rett hjem til stua, og alle er velkomne til å delta. Vi håper dette vil være et tilbud medlemmene våre vil sette pris på, og at vi kan bidra til at enda flere beholder motivasjonen for trening og forblir sunne og glade, sier Alexander Brochmann Myers, Produktdirektør i SATS

Fra og med 15. mars sender SATS opp til 10 timer om dagen. Se mandagens timeplan nedenfor, og fullt program her.

Timeplan Mandag 16.mars

Crosstraining 30 minutter. Tøff og intensiv sirkeltrening
Cardio Energy 30 minutter. Morsom og effektiv kondisjonstrening
Flex 30 minutter. Funkjsonell bevegelighetstrening