​SATS-medlemmer kan trene i hele Norden i sommer

SATSELIXIA er redd for at late dager på stranda skal føre til en dip i formen til medlemmene sine og åpner derfor dørene til samtlige av sine treningssentre i hele Norge, Sverige og Finland – med unntak av et par spesialsentre.

Frem til og med 5. august får alle treningskjedens medlemmer gratis tilgang til alle treningssentre i hele Norden (med unntak av Røa Bad i Oslo og SATS Åre i Sverige) – fra Tromsø i nord til Malmö i sør. Dette betyr at du kan trene på alle SATS, og ELIXIA sentere i hele Norden.

- Mange av våre medlemmer endrer sine trenings-vaner når sommeren kommer, og mange er på reisefot. Med dette tilbudet får de tilgang til samme type gruppetimer og treningsapparater i nye miljøer. Ferie betyr at man har mer tid til disposisjon, og vi ønsker at våre medlemmer skal bruke litt av denne ekstra tiden på seg selv. Trening gir masse god energi, også på sommeren! Og så får de også mulighet til å hilse på de fantastisk fine folkene som jobber på våre treningssentre rundt om i Norden, gløder Marianne Orderud som er Nordic Marketing Manager i SATSELIXIA

Kundene beholder de tilgangene de har i sitt medlemskap. Har en for eksempel tilgang til gruppetrening, barnepass eller et eller flere av SATSELIXIAS treningskonsepter i dag, har en også de samme tilgangene på alle andre sentre i Norden fram til 5. august 2018.

Medlemskapet oppgraderes automatisk i perioden, og statistikken i treningsdagboken og planen som er tilgjengelig i SATSELIXIA-appen henger også med i sommerperioden.

- Vi gleder oss til å se medlemmene komme tilbake til sine lokale Like glade og motiverte som de var da sommeren startet, avslutter Orderud

Les mer om tilbudet på SATSELIXIAs nettsider.

SATS og ELIXIA fusjonerte i 2014 og skapte en ledende treningssenterkjede med en visjon om å spille en viktig rolle for helsen og livskvaliteten til mennesker i Norden.

SATS- og ELIXIA-sentrene våre tilbyr moderne og funksjonell individuell og personlig trening samt gruppetrening i de største byene i Norge, Sverige og Finland. Vi ønsker også å hjelpe medlemmene til å trene utenfor sentrene, ved hjelp av et bredt utvalg av digitale verktøy. Vi jobber aktivt med nyskaping i markedet vårt og lanserer hele tiden nye produkter og teknologier.