31. mai 2018 skjer årets logistikkopplevelse.

Schenker Forum 2018 nesten fulltegnet

Schenker Forum 2018 har fokus på miljø, handelslogistikk, teknologi og fremtidens logistikk.

Siste mulighet for å søke om å få delta på seminar med reise tur-retur København er 26. april.

Seminaret er også nesten fulltegnet - men er du rask, så kan du fortsatt være heldig å få være med seminar uten å delta på båtturen..

Tid: 31. mai kl 10:30

Sted: DFDS, Vippetangen i Oslo

DB Schenker er et av verdens ledende logistikk- og transportselskaper til vanns, til lands og i luften. I Norge er vi ledende på stykkgods og partigods. Med et finmasket rutenett dekker vi hele landet og har gode forbindelser på import og eksport. DB Schenker har avanserte IT-løsninger som muliggjør optimale transport- og logistikkløsninger. Schenker AS eies av DB Mobility Logistics AG, som eies av Deutsche Bahn AG. DB Schenker har 2000 kontorer i over 130 land. I Norge 27 terminaler og ca. 1100 ansatte.