Schenker Forum 2018 tar pulsen på logistikk og transport

Pressemelding   •   jan 30, 2018 08:34 CET

DB Schenker setter søkelys på logistikken i en tid med endringer.

Schenker Forum 31. mai 2018 har satt sammen et knippe med spennende foredragsholdere. Deltagere får også et glimt av hva som skjer i teknologiens verden med VR-briller og 3D printer.
Årets Schenker Forum får besøk av en av konsernets fremste ledere innen logistikk og transport, Tom Schmitt, som er medlem av toppledergruppen i konsernet og har bak seg en rekke internasjonale erfaringer og prosjekter i USA, Canada og Tyskland. Han er også forfatter av boken «Simple Solutions» innen management og ledelse.

Du kan laste ned programmet i lenke nederst.

Informasjon om program og påmelding: Laila Olsen: laila.olsen@dbschenker.com

DB Schenker er et av verdens ledende logistikk- og transportselskaper til vanns, til lands og i luften. I Norge er vi ledende på stykkgods og partigods. Med et finmasket rutenett dekker vi hele landet og har gode forbindelser på import og eksport. DB Schenker har avanserte IT-løsninger som muliggjør optimale transport- og logistikkløsninger. Schenker AS eies av DB Mobility Logistics AG, som eies av Deutsche Bahn AG. DB Schenker har 2000 kontorer i over 140 land. I Norge 29 terminaler og ca. 1100 ansatte.

Kommentarer (0)