Glamour i kjøkkenet

Med sitt glansfulle uttrykk og store glassflater er Glamour et tiltrekkende kjøkken med en unik visuell dybde.

Kjøkkenet fortsetter å være et av de viktigste rommene som danner rammen om hverdagen vår. Samtidig er det her vi ofte inviterer gjestene våre inn, og derfor er det viktig at kjøkkenet utstråler både eksklusivitet og individualitet. Det har blitt viktigere å skille seg ut fra mengden og vise en individuell stil. Glassfronter er et forholdsvis nytt materiale på kjøkkenet, men med sitt estetiske og glansfulle uttrykk passer det godt til den skandinaviske designstilen.

Schmidt har med Glamour utarbeidet en kjøkkenserie med glassfronter. Glassfrontene gir ikke bare kjøkkenet en unik dybde og et skinnende uttrykk – det er også et av de sterkeste overflatematerialene på markedet. Glamourfrontene består av en 16 mm lakkert bunnplate med 3 mm klart glass utenpå. Glass har vist seg å være et svært godt alternativ til fronter i høyglanslakk, ettersom overflaten er meget sterk med hensyn til riper o.l. Samtidig er det svært lett å vedlikeholde. Glamourserien fås i tre forskjellige farger (Caneo glamour, Magnolia glamour og Snow White glamour).

Schmidt er kjent for sin moderne europeiske design, inspirert av hverdagens dynamikk. Gjennomgående for Schmidts designprofil er en vedvarende harmoni mellom nyttefunksjon og estetisk uttrykk. Schmidt, som ble grunnlagt i 1934, er en del av det franske konsernet Société Alsacienne de Meubles (SALM), som er Frankrikes største produsent av kjøkkener og den femte største i Europa.

Glamour er nå tilgjengelig i butikk, og kjøkkenet fås i tre forskjellige farger med to forskjellige håndtaksprofiler.

Kjøkkenet som vises her, er i fargene Snow White glamour og Caneo glamour. Kjøkkenet koster fra 79 800 kroner inkl. mva. og ekskl. hvitevarer og blandebatterier.

Hvis du vil ha mer informasjon, kan du besøke www.Schmidt-kjokken.no

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du kontakte:

Schmidt Nordic House of Communication
Jacob Mönter Anette Hoff
Tlf. +45 41 31 11 01 Tlf. +45 22 33 15 00
Mob: +45 28 87 50 85 Mob: +45 97 14 78 22
E-mail: jacob@schmidt-nordic.com E-mail: hoff@houseofcommunication.com

• kjøkken

Historien om Schmidt Køkkener er historien om en mand og hans ønske om at tilbyde solid kvalitet til private hjem. Det er historien om hvordan dette ønske og måden at drive forretning på, er gået i arv til generationer, med den intention at optimere processen, dels for at tage hensyn til miljøet og dels for fortsat at være den foretrukne leverandør af nye køkkener, badeværelser og unikke indretningsløsninger.