Schüco Premium Partner - nå offisielle kontraktspartnere!

Nyhet   •   des 03, 2015 15:09 CET

På mandag og tirsdag denne uken var partene i Schüco Premium Partner samlet på Sunnmøre, for å signere de offisielle samarbeidskontraktene. Schüco Premium Partner er et samabeidskonsept bestående av fire norske fasadeentreprenører. Disse har valgt å fokusere på å bli de beste innenfor nisjen arkitekttegnede premiumboliger i sine regioner.

Tre av fire partnere var til stede på Sunnmøre, hvor det blant annet ble jobbet med å ferdigstille en "Prestasjonsmappe", som skal fungere som en veileder for alle Schüco Premium Partnerne. Viktigheten med å ha en felles forståelse for hvor kvalitet skapes i hele verdikjeden er vesentlig for dette konseptet. Kundens kjøpsopplevelse oppstår i mange ledd av verdikjeden og denne må være lik hos alle partnerne.

I tillegg ble neste års plan for markedsaktiviteter diskutert og vurdert. 2016 blir et spennende år!

Partnerne besøkte denne gang Ove Straumsheim AS i Straumgjerde og fikk en gjennomgang både i bedriftens produksjonsprosesser og i planleggingsverktøy. Åpenhet er en vesentlig faktor for suksess i dette samarbeidet, noe alle partnerne er klare på. Samlingen ble avsluttet med en tur til Ekornes-fabrikken, som lå like ved fasadeentreprenøren.

Vi gratulerer:

Farstad Glass og Aluminium AS

Elverhøy Aluminium og Glass AS

Ove Straumsheim AS

Litt om Schüco Premium Partner:

Læring står høyt på listen – både av hverandre og ved hjelp av kurs fra Schüco. Det jobbes hardt for å få til kvalitet i alle ledd i verdikjeden – fra privatkunden tar kontakt til produktet er montert, og enda litt lenger. Schüco Premium Partner danner en plattform for utveksling av erfaringer og samkjøring av kommunikasjonen på privatmarkedet. For å bli en Premium Partner må bedriften ha god kompetanse og lengre erfaring på privatmarkedet. Partneren blir sertifisert av Schüco og må inngå en skriftlig samarbeidsavtale med Schüco hvert år. Dette for å garantere kvaliteten og samkjøre satsingsstrategien for det kommende år.