Arkitektenes Juletrelunsj – en attraktiv møteplass

Pressemelding   •   nov 08, 2019 07:30 CET

Meld deg på arkitektenes "Juletrelunsj" - Påmeldingen begynner 11. november

I løpet av de siste 20 årene har Juletrelunsjen vokst til å bli en uformell møteplass for 700 arkitekter fra hele landet. For 22. gang får dem muligheten til å møte kompetente leverandører i fire forskjellige byer i Norge:

05.12 - Trondheim, Radisson Blu Royal Garden Hotel
10.12 - Bergen, Radisson Blu Royal Hotel (Bryggen)
12.12 - Stavanger, Clarion Stavanger
17.12 og 18.12 - Oslo, The HUB

7 anerkjente partnere med bærekraftige løsninger

Juletrelunsjen arrangeres i år av 7 likeverdige partnere. Tidligere har Norgips, Weber, Assa Abloy Entrance Systems, Certego og Pilkington vært med i flere år og i år har to nye partnere fått denne unike muligheten til å vise seg fram, Schüco og Rapp Bomek. Med dette leverandørspekteret presenteres en solid bredde av anerkjente og innovative løsninger for høy-kvalitets og bærekraftige løsninger for norsk byggeri.

På juletrelunsjen kan arkitekter forvente korte diskusjoner med dem samt målrettede presentasjoner. I tillegg blir den årlige quizen, gjerne akkompagnert av gløgg og pepperkaker. Bortsatt fra nyttig informasjon og nettverksbygging, nyter arkitektene en kollegial julelunsj og kanskje tar de med seg et juletre hjem helt til slutt. Og er de heldige, vinner de en av årets 35 premier som leveres personlig i februar.

Populært arrangement som fylles raskt – påmelding starter den 11. november

I år sendes invitasjonen ut til 1500 navngitte arkitekter, men det er fremdeles mulig til å melde seg på selv uten personlig invitasjon per mail. Enten er det mulig via å ta kontakt med en av leverandørene eller på landingssiden www.juletrelunsjen.no. Den har fått en helt ny drakt med prosjektnyheter, artikler og direkte tilgang til de respektive partneres hjemmesider. I tillegg til påmeldingsfunksjon, som åpnes i perioden 11. til 22. november, er det mulighet til å melde seg på nyhetsbrev og be allerede nå om direkte kontakt fra en eller flere av partnere uavhengig om de skal delta på lunsjen eller ikke. Invitasjonen går også ut til utvalgte byggherrer og entreprenører- og det er muligheter for unike møter.

Men interessenter må være rask! Prinsippet om «førstemann til mølla» gjelder og arrangementet fylles svært raskt på de mest populære tidspunktene. Ellers er det mulig å sette seg opp på venteliste.

Vinduer, dører og fasader - bærekraftig og innovativ

Schüco Gruppen utvikler og selger systemløsninger for vinduer, dører, fasader, skyvedører, sikkerhetsteknologi og solskjerming. I tillegg til innovative produkter til private boliger og næringsbygg tilbyr Schüco rådgivning og digitale tjenester til alle faser i et prosjekt – fra første idé til design, produksjon og montering. Tjeneste- og produktporteføljen blir komplettert med produksjonsmaskiner og et 360° bærekraftskretsløp.

Med over 4 900 ansatte over hele verden skal vi være bransjens ledende teknologi- og tjenestetilbyder, både i dag og i fremtiden. Selskapet utvikler og tester stadig nye produkter og tjenester rundt klimaskallet og tar hensyn til dagens trender og normer. I verden samarbeider vi med 12.000 produsenter, utviklere, arkitekter og investorer. Schüco Gruppen er aktiv til stede i mer enn 80 land og hadde i 2017 en årlig omsetning på 1.575 milliarder euro. Finn mer informasjon på www.schueco.no