Schüco dominerer på verdens største byggemesse

Pressemelding   •   jan 19, 2017 07:15 CET

Under mottoet "WE KNOW HOW" stiller Schüco International ut på verdens ledende messe for arkitektur, materialer og systemer - BAU i München. Med en utstillingsstand på 2400 kvadratmeter, er Schüco den største utstiller. Og det er her, på stand 301 i Hall B1, Schüco for alvor viser mulighetene for fremtidens bygningsfasader.

Byggeprosessen er mer utfordrende enn noensinne. Dette er grunnen for at Schüco ønsker å vise potensialet på BAU i München på 16. til 21. januar. Etter flere år med intens forberedelse, er det på tide å presentere et stort antall banebrytende produktnyheter innen vinduer, dører og fasader -nyheter som på en positiv måte vil bidra til et smart og fremtidsrettet bygg.

-Schüco Norge reiser til München på torsdag den 18. januar med ca. 60 partnere og arkitekter. Det er her, på vår 2400 kvadratmeters stand, vi virkelig kan vise potensialet i våre produkter.Det er her vi kan ha interessante samtaler som direkte vil påvirke fremtidig produktutvikling for å sikre at Schüco lever opp til forventningene på fleksibilitet, multi-funksjonalitet og effektivitet i fremtidens fasader, sier Hanne Sofie Flem Bjørkestøl, markedssjef i Schüco i Norge.

Se den nye imagefilmen her:

Temastudio HOME

Hjemmet er en helt spesiell plass. Hvordan kan vi øke komfort, sikkerhet og bevissthet med designorienterte løsninger?

Temastudio WORK

Vi jobber i bygninger – men hvordan kan bygninger jobbe bedre for oss? Vi vet hvordan.

Temastudio LIFE

Grensen mellom arbeid og bomiljø er blitt flytende. Hvordan kombinere både arbeids- og bomiljø? Vi vet hvordan.

Temastudio INTELLIGENT

I alle bygg bør fokuset være på menneskene. Hvordan gjøre bygninger enda mer brukervennlige gjennom intelligent, integrert teknologi?

Temastudio DIGITAL

Den digitale verden er for lengst en realitet – i bygninger også. Hvordan Schüco støtter partner og arkitekt i denne utviklingen?

Temastudio FLEXIBLE

Utmerkede bygninger imponerer spesielt med deres individualitet. Facid tilbyr en stor bredde av opsjoner for å designe fleksible tekstil fasader med unikt uttrykk.

Schüco Systemløsninger for vinduer, dører og fasader

I samarbeid med sitt globale nettverk av aluminium-, stål- og PVC-produsenter, samt arkitekter, entreprenører og investorer, realiserer Schüco bærekraftige klimaskall med fokus på mennesker og deres behov. Dette i harmoni med natur og teknologi. Schücos fasade-, dør- og vindusløsninger oppfyller de høyeste krav til design, komfort og sikkerhet. Samtidig reduseres utslipp av CO2gjennom økt energieffektivitet, og derved spares de naturlige ressursene. Selskapet leverer målgruppeorienterte produkter til nybygg og modernisering, som er designet for å oppfylle brukerens individuelle behov i alle klimasoner. Schücos rådgivere står klar med den beste service i alle byggeprosessenes faser. Med 4.630 ansatte og 12.000 samarbeidspartnere er Schüco representert i mer enn 80 land og oppnådde i 2015 en omsetning på 1,430 milliarder euro. Finn mer informasjon på www.schueco.no