Schücos verkstedterminaler inntar norske produksjonshaller

Pressemelding   •   jan 04, 2016 06:45 CET

Papirkataloger er tidkrevende og statiske, noe som fører til at bedrifter med fokus på effektivitet ønsker å komme bort fra disse. Schücos verkstedterminaler er smarte og bidrar godt i fremtidsrettet produksjon. Syv Schüco partnere, Farstad Glass & Aluminium AS, Gjesdal Aluminium AS, Aluminiumfasader AS, Kebo Glass AS, Riis Glass og Metall AS, Glassteam AS og Fasader og Glass AS, møter fremtiden med en digital hverdag i produksjonen. Det vil si at produksjonsunderlagene alltid er av siste oppdatering. Med en berøringsskjerm jobber man interaktivt mot samme plattform som salg og administrasjon, bare her ligger produksjonsdokumentasjon øverst.