Sentrale aktører arrangerer Fagmesse Bygg 2016 i viktig region

Pressemelding   •   mai 03, 2016 07:45 CEST

For tredje år på rad går viktige produktleverandører innenfor bygg sammen, for å skape en plattform hvor lokale arkitekter og rådgivere, entreprenører, byggherrer og andre aktører kan oppleve og lære mer om de systemene og produktnyhetene som finnes på dagens marked. I 2014 og 2015 ble messen arrangert i Bergen, mens den i år arrangeres i lokalene til Senab Eikeland i Stavanger. Alle de 11 leverandørene stiller med messestand, i tillegg til at det holdes presentasjoner og foredrag gjennom hele dagen. Høydepunktet er arkitekt Martin Brunner fra Snøhetta Works, som blant annet har jobbet på prosjekter som Tverrfjellhytta på Hjerkinn og Kunst- og designhøyskolen i Bergen.

Rogaland er et marked i endring. Vi ønsker å samle aktører innenfor bygg nettopp i dette lokalsamfunnet, for å skape rom for utveksling av tanker og ideer. Samtidig gir vi den besøkende nye impulser gjennom presentasjoner av våre produkter. Fellesskap inspirerer og skaper motivasjon, noe vi ønsker å bidra med, denne gang i Rogaland.

Mer praktisk informasjon og liste over utstillere på lenken under:  "Fagmesse Bygg 2016 i Stavanger".

I samarbeid med et verdensomspennende nettverk av partnere, arkitekter, rådgivere og investorer realiserer Schüco bærekraftige bygningsfasader som setter mennesket og dets behov i sentrum, samtidig som de er i samspill med natur og teknologi. Våre bygningsfasader oppfyller de strengeste krav til design, komfort og sikkerhet. I tillegg er de svært energieffektive, og på den måten bidrar de også til redusert CO2-utslipp og til å bevare naturlige ressurser. Selskapets avdelinger for metall- og PVC-konstruksjoner leverer skreddersydde produkter til nybygg og rehabilitering, som oppfyller individuelle brukerkrav i ulike klimasoner. Schüco driver virksomhet i 80 land og har 4800 ansatte og 12 000 partnerbedrifter. I 2014 genererte selskapet en omsetning på 1,425 milliarder euro.