Semantix søker etter tolker i alle språk

Nyhet   •   okt 10, 2016 13:20 CEST

Semantix søker etter tolker

Vi søker etter tolker i alle språk, men særlig disse:

Arabisk, tigrinja, kurmanji, dari, somali, uigurisk, albansk, amharisk, bosnisk, burmesisk, chin, oromo, pashto, polsk, sorani, swahili, vietnamesisk og thai.

Som leverandør av språktjenester er vi ute etter personer med god språkkompetanse på et eller flere språk, i tillegg til gode norskkunnskaper. Har du formell tolkekompetanse, er du selvfølgelig spesielt interessant for oss, men det er ingen forutsetning. Tolkeerfaring og egnethet som tolk er verdier som Semantix også verdsetter, og som vi er med på å videreutvikle sammen med deg.

Ettersom mange av våre oppdrag er innenfor helse- og sosialsektoren, vil kunnskap om og kjennskap til terminologi innenfor denne sektoren være ikke bare en fordel, men en nødvendighet. Vi leverer tolketjenester både via telefon og per oppmøte.

Å jobbe som tolk hos oss gir deg fleksibilitet, du står fritt til å ta de oppdragene som passer, og kan takke nei til de som ikke passer med dine andre gjøremål.

NB! Er du ikke bosatt i Rogaland eller Oslo, er du selvfølgelig fortsatt interessant for oss. Vi leverer alle typer tolketjenester over telefon til brukere og kunder over hele landet. I tillegg leverer vi fremmøtetolk til andre store byer i Norge.

Kontakt Semantix rekrutteringsprosessen for tolker

Søknad sendes