Sembo-symbolene – hva betyr de egentlig?

Pressemelding   •   feb 04, 2011 08:15 CET

Fra tre tusen boliger til ni kategorier, det er hva som nå har skjedd med Sembos hus, leiligheter og hotellrom.  Kundene skal få det så enkelt som mulig når de velger hvor de vil bo i ferien. Symbolene er tatt frem for å tilfredsstille dette behovet.

De ni kategoriene er:

Family friendly
Det perfekte boalternativet for deg som reiser med barn. Her fins store, flotte bassengområder med separate barnebasseng. Det kan også være en barneklubb eller andre aktiviteter som retter seg mot barn.

Premium
For deg som vil ha høy kvalitet, internasjonal atmosfære, stil og klasse. Våre boliger i denne kategorien har minst fire soler.

Big family
Det er akkurat som det høres ut. Her finner du boliger der mine, dine og våre barn og besteforeldre kan være med. Boligene har plass til minst sju personer.

Couple
Her finner du den perfekte boligen for deg som reiser uten barn. Hotellene ligger sentralt eller strandnært. Ingen barneklubber, barneaktiviteter eller barnebasseng, rett og slett et hotell for voksne.

Ski in ski out
Vil du bo midt i bakken eller i alle fall veldig nærme, skal du lete etter dette symbolet.

Golf
Disse hotellene har en uttalt golfprofil og personalet hjelper deg med å bestille starttider. Du bor i gangavstand fra golfbanene.

Beach
Vil du bo nær stranden? Da er det her du skal bo. Våre hoteller med dette symbolet ligger maks 150 meter fra stranden.

Active family
Vil du ha en ferie fylt med aktiviteter? På disse hotellene finner du mange aktiviteter som ridning, sykling, dykking, tennis, trening etc.

All inclusive
Her får du total avkobling. Du trenger ikke velge restaurant (alle måltider er inkludert) eller hvilke aktiviteter dere skal prioritere. Nærmest alt er inkludert. Du kan velge mellom hotell der alt inkludert er en del av prisen, eller hoteller der du kan velge alt inkludert som et tillegg.

For mer informasjon, kontakt:
Aud J. Bengtsson
Sales and Marketing Manager – Norway
Mob: +46 766 53 36 89
Aud.bengtsson@sembo.se

Sembo er et heleid datterselskap av Stena Line. Selskapet startet i Sverige i 1987 og har vært på det norske markedet siden 2007.  Sembo er reisearrangør og tilbyr fleksible feriealternativer for sine kunder. Sembo har 28 land og mer enn 3.000 boliger i sitt utvalg. Selskapet har 50 ansatte og hovedkontoret ligger i Helsingborg.