Sembos sommernyheter - Korsika og øyhopping i Kroatia

Pressemelding   •   feb 18, 2013 08:57 CET

Korsika er den vakre, franske øya i Middelhavet med eventyrlige sandstrender, grønnkledde fjellsider, flotte turmuligheter og en spennende kultur. Sembo har både leiligheter og hotell på Korsika, og øya har blitt mye lettere tilgjengelig nå som det går direktefly fra Oslo. I tillegg tilbyr Sembo øyhopping i Kroatia med egen båt og kaptein. Et spennende alternativ for både par og venner.

Vi vet at flyrutene styrer mange nordmenns valg av reisemål, og direkteflyet fra Oslo til Ajaccio gjør Korsika til et opplagt feriemål for oss, sier Aud J. Bengtsson, salg og markedsansvarlig for Sembo Norge.

Sembo har overnattingsmuligheter som passer alle, uansett ønsker om standard og komfort. På Korsika kan Sembo tilby både hotellrom og leiligheter for 1-6 personer, og kundene kan velge mellom selvhusholdning eller å ha flere måltider inkludert. Våre kunder skal finne det de ønsker, og det vil vi imøtekomme med dette brede utvalget, fortsetter Aud J. Bengtsson.

Kroatia er et velkjent ferieland for Sembo og her utvider vi i år med cruise/øyhopping. Med valgfritt utgangspunkt i enten Opatija, Split eller Dubrovnik reiser gjestene en uke i den kroatiske skjærgården og får se noen av de vakreste øyene i Adriaterhavet. Mange av Sembos gjester er barnefamilier, men med disse cruisene vil Sembo også ha spennende alternativ for par og vennegjenger. Å oppleve skjærgården sett fra sjøsiden er manges drøm, og i disse komfortable båtene med 10-20 dobbeltlugarer kan drømmen bli virkelighet, også for de som ikke selv vil stå bak roret.

Les mer om Sembos øyhopping i Kroatia her

Les mer om Sembos tilbud på Korsika her

For mer informasjon, ta kontakt med Aud J. Bengtsson, Sales & Marketing Manager Norway, e-post aud.bengtsson@sembo.no tlf +46 766 53 36 89

Sembo er et av selskapene i Stena Line Travel Group. Selskapet startet i Sverige i 1987 og har vært på det norske markedet siden 2007. Sembo er reisearrangør og tilbyr fleksible ferier med bil eller fly.  Sembo har 132 land og nærmere 50.000 hotell, hus og leiligheter i sitt utvalg. Stena Line Travel Group har 200 ansatte og hovedkontoret til Sembo og Stena Line Travel Group ligger i Helsingborg, Sverige.