Oslo-gutten Trevis er ute med ny låt

Oslo-gutten Trevis er ute med ny låt

19 år gamle Trevis fra Oslo kickstartet karrieren sin i november i fjor. I dag er hans fjerde låt «Honey» ute. Den ble umiddelbart listet på NRK mP3.

Hør låten her/ Last ned låten her

«Honey» er fortsettelsen på historien om jenta han synger om i sine tidligere slipp, «Hard To Get», «Ain't The One» og «Paranoid». Også «Hard To Get» og «Paranoid» gikk rett inn på spillelistene til NRK mP3 og nærmer seg til sammen en million avspillinger på Spotify.

- «Honey» er det siste kapittelet i historien om jenta som var «Hard To Get» fordi hun var  «Paranoid» fra et tidligere forhold. Etter at jeg klarte å betrygge henne om at jeg «Ain't The One» som skal behandle henne på den samme måten ble hun min «Honey». Håper folk kommer til å like den, sier Trevis.

Etter barneskolen la Trevis og familien hans ut på en omfattende jordomseiling. Reisen resulterte i mye inspirasjon fra andre kulturer, noe han har tatt med seg inn i sin musikalske verden. Etter hjemkomsten bestemte Trevis seg for å satse alt på musikken, og som 15-åring flyttet han alene til Los Angeles. Helt siden starten har responsen fra produsenter, låtskrivere og dansekoreografer vært stor. Hans talent og lidenskap for musikken var udiskutabel.

«Honey» slippes via Antima Music Group 9. mars.